Gå til innhold

Ojojoj... Må jeg kjøpe nytt bilsete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har besafe izi x3 combi sete. Prøvde å ta av trekket da det virkelig trenger en vask, men fikk ikke til på grunn av selene...

Fant dessverre ut at isoporen både foran og bak den store klaffen/hodestøtten var knekt.. Har ikke vært i bilulykke, men setet blir mye flyttet på da jeg ikke har bil selv.

Må jeg nå kjøpe et helt nytt sete? Eller kan man få tak i isopordelene? Regner med det ikke holder å teipe.

Hvordan få tatt av trekket helt?

Anonymous poster hash: 107bf...a41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Isoporen er delt foran og bak. Det er ikke ett helt stykke rundt hele.

Anonymous poster hash: 8da07...8a0

Skrevet

Isoporen er delt foran og bak. Det er ikke ett helt stykke rundt hele.

Anonymous poster hash: 8da07...8a0

Det vet jeg, men begge delene er likevel knekt

Anonymous poster hash: 107bf...a41

Skrevet

Neida! Samme skjedde meg. Søk opp produsent på nett! De sendte meg ny "innmat" til en billig penge. Ikke noe problem :goodbye:

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at det ikke påvirker sikkerheten på setet, og det er lett å få kjøpt ny isopor. Butikker som barnas hus/ andre som fører merket kan være behjelpelig med å skifte.

Anonymous poster hash: 781e7...605

Skrevet

Jeg klippet bare litt i trekket for å få det løs. Gikk helt fint å vaske og ta det på igjen. Rart de ikke bare har satt en borrelås eller knapp der. Klippet nede i hjørnet på setet der ene selen kommer ut.

Anonymous poster hash: c690c...ebe

Skrevet

Du må ta av selene for å få av trekket. De løsnes på baksiden av stolen (det er to løkker som må tres av en metall"-dings".

Anonymous poster hash: f2c6b...bd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...