Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Har besafe izi x3 combi sete. Prøvde å ta av trekket da det virkelig trenger en vask, men fikk ikke til på grunn av selene... Fant dessverre ut at isoporen både foran og bak den store klaffen/hodestøtten var knekt.. Har ikke vært i bilulykke, men setet blir mye flyttet på da jeg ikke har bil selv. Må jeg nå kjøpe et helt nytt sete? Eller kan man få tak i isopordelene? Regner med det ikke holder å teipe. Hvordan få tatt av trekket helt? Anonymous poster hash: 107bf...a41
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Isoporen er delt foran og bak. Det er ikke ett helt stykke rundt hele. Anonymous poster hash: 8da07...8a0
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Isoporen er delt foran og bak. Det er ikke ett helt stykke rundt hele. Anonymous poster hash: 8da07...8a0 Det vet jeg, men begge delene er likevel knekt Anonymous poster hash: 107bf...a41
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Neida! Samme skjedde meg. Søk opp produsent på nett! De sendte meg ny "innmat" til en billig penge. Ikke noe problem
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Jeg fikk beskjed om at det ikke påvirker sikkerheten på setet, og det er lett å få kjøpt ny isopor. Butikker som barnas hus/ andre som fører merket kan være behjelpelig med å skifte. Anonymous poster hash: 781e7...605
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Jeg klippet bare litt i trekket for å få det løs. Gikk helt fint å vaske og ta det på igjen. Rart de ikke bare har satt en borrelås eller knapp der. Klippet nede i hjørnet på setet der ene selen kommer ut. Anonymous poster hash: c690c...ebe
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Du må ta av selene for å få av trekket. De løsnes på baksiden av stolen (det er to løkker som må tres av en metall"-dings". Anonymous poster hash: f2c6b...bd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå