Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Jeg får bare ikke sove. Nå har jeg liggi å lest å spilt på mobilen i 2 timer for å bli trøtt men så er jeg enda like våken hva skjer? Hva gjør dere for å bli trøtte? Jeg syns det er så kjedelig å være søvn løs så seint på natta for man skal tidlig opp på jobb klubb. Tips any one? Anonymous poster hash: 1f900...5b0
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Ingen? Ingen andre som er søvn løse? Men nå ble jeg litt trøttere av og vente på alle svarene som ikke kom så nå tror jeg at jeg ikke trenger tips allikevel siden jeg snart sovner god natt alle sammen. Anonymous poster hash: 1f900...5b0
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 jo jeg er søvnløs! Skal opp klokken 6,men har fortsatt ikke fått sove :S Føler meg faktisk overraskende lysvåken. Men ettersom jeg ikke selv får sove så har jeg ikke noen gode tips bruker noen tabelletter fra apoteket Vallerina eller noe sånt,de hjelper deg til å sove. Vet du ikke har det i huset nå men kan være greit å ha liggende i huset til en annen gang. Anonymous poster hash: f24ea...f41
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Jeg er visst også søvnløs i natt :/. Mange tanker og redsel for at vi skal forsove oss til julefrokost i morgen. Anonymous poster hash: 1030d...2b1
sologsommer Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Vet at det høres helt skrullete ut, men det er ganske sikkert pga. Fullmånen Hele fam. Sliter med det, selv baby sover igennem om nettene, men når det er fullmåne ligger han bare med store øyne og babler.
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Jeg har alltid lært at selvom man ikke sover, så hjelper det å hvile. Lukke øynene, legge seg ned og bare hvile. Det er ikke bra å anstrenge seg for å få sove, da får man det hvertfall ikke til!! Har lenge slitt med tankekjør når jeg har lagt meg, og brukt opptil 4 timer på å sovne... Nå legger jeg meg ned, lukker øynene, ser for meg et bord, også fokuserer jeg på kanten av bordet. Det høres dumt ut, men på den måten får jeg tømt hodet for andre tanker og det tar meg 10 minutter å sovne
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Det heter søvnløs<br /><br />Ikke søvn løs<br /><br /> Anonymous poster hash: eb164...89f
#Ariadne# Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Ta magnesium tilskudd vis dette er noe du sliter med ofte . Eller så er lydbok genialt for å sovne . Kobler ut og slapper heelt av :-)
#Ariadne# Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 Det heter søvnløs<br /><br />Ikke søvn løs<br /><br /> Anonymous poster hash: eb164...89f Jammen var det flott at du kunne opplyse om det :-) flink du er !
Iiiiik Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 Det heter søvnløs<br /><br />Ikke søvn løs<br /><br /> Anonymous poster hash: eb164...89f Jammen var det flott at du kunne opplyse om det :-) flink du er ! En søvn løs? Da er det jo bare å fange den da, så får du sove
<3 2G <3 Skrevet 17. desember 2013 #11 Skrevet 17. desember 2013 Ikke spill på tlf eller andre ting når du skal sove. Blir overstimulert og søvnen kommer vanskeligere.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #12 Skrevet 17. desember 2013 <3 2G <3 har rett, det er ikke bra. Legg fra deg mobilen i stua for natta hver natt. Strekk deg 3 ganger så godt du kan samtidig som du gjesper skikkelig 3 ganger før du slapper av og lukker øynene. Slokner i løpet av 5 min om jeg gjør det.. Anonymous poster hash: cc063...fec
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #13 Skrevet 17. desember 2013 og såklart unngå mye koffein sent på kvelden, og stå opp til samme tid hver dag evnt gå opp en time før du pleier å legge deg, og les på senga Anonymous poster hash: cb68d...34a
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #14 Skrevet 17. desember 2013 Jeg risikerer å bli søvnløs av å lese hovedinnlegget. Syns det er skummelt å ha søvn gående løs i huset, da vet man jo ikke hva søvn kan finne på. Jeg hadde ikke turt å legge meg til å sove før jeg hadde fått fanga den løsgjengersøvnen... Sorry - klarte ikke å dy meg! Kutt ut skjerm, liten som stor, minst en time før du skal legge deg. Anonymous poster hash: 0cd4e...b60
♥Madam Mim♥ Skrevet 17. desember 2013 #15 Skrevet 17. desember 2013 Hent et tau i garasjen og bruk denne som en lasso. Har klokkertro på at dette er den beste måten å fange en søvn på :-) Håper du innen denne tiden har klart å fange den, hvis ikke så bedre lykke til natten :-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #16 Skrevet 17. desember 2013 Jeg fikk fanget søvnen som var løs til slutt. Endte på 2,5 timer søvn i natt, så kommende natt bør det ikke være så mye løs søvn her Anonymous poster hash: 1f900...5b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå