Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 HVORFOR ER DERE SÅ SINTE???????? Anonymous poster hash: 40715...a42
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Hvorfor roper du sånn? Vi ser utmerket godt hva du skriver selv om du ikke bruker store bokstaver og fjorten spørsmålstegn. Og til spørsmålet ditt: Du er klar over at du er på et anonymforum hvor bl.a. brukere av et gravideforum frekventerer? Det burde jo forklare alt spør du meg. Anonymous poster hash: 82ef9...d19
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Hvorfor roper du sånn? Vi ser utmerket godt hva du skriver selv om du ikke bruker store bokstaver og fjorten spørsmålstegn. Og til spørsmålet ditt: Du er klar over at du er på et anonymforum hvor bl.a. brukere av et gravideforum frekventerer? Det burde jo forklare alt spør du meg. Anonymous poster hash: 82ef9...d19 DET VAR IKKE FJORTEN SPØRSMÅLSTEGN DET VAR ÅTTE. NEMLIG. Anonymous poster hash: 40715...a42
*Miss Marple* Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Jeg er da ikke sint hvor har du det fra?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 Jeg er blid som en lommelerke Og jeg er like blid som vedkommende som har inntatt innholdet i den nevnte lommelerka :-P Anonymous poster hash: 48b6c...3fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå