Gå til innhold

Hva er det flaueste dere har opplevd med mannen/kjæresten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min flaueste opplevelse med mannen var bare par-3uker rett etter vi blei sammen.
Han satt i ene siden av sofaen og jeg lå med ene beinet på fanget hans og andre på ryggen på sofaen.
Helt utav det blå så feis jeg kjempe kraftig, så sier han plutselig; Herreguuuud (navnet mitt), du feis så luggen på håret mitt plaffra skikkelig :o
Da blei jeg rimelig flau :P

En annen gang var når jeg og mannen hadde sex utenfor på panseret på bilen vår (vi bodde ganske så avsides på den tiden og trengte litt spenning), 2 min etter vi var ferdig så kom ene naboen og lurte på om mannen min kunne kjøre han på fest :P
Lurer på hvor mye han fikk med seg egentlig :o

Anonymous poster hash: 8a3c4...cb5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg fjernet en føflekk inni rumpesprekken (som jeg bare visste var der da han hadde kommentert den" og han måtte hjelpe meg av med å behandle såret.

Da jeg hadde vært skikkelig uggen i magen første gang jeg besøkte han og løp på toalettet, men tenkte at han ikke hørte noe pga høy musikk, men fant ut at han hadde pauset sangen for å vente på meg...

Da jeg 9 mnd gravid skulle stusse "luggen" men skar meg pga dårlig sikt og han måtte sjekke om såret var stort.

Anonymous poster hash: dd9c2...a82
Skrevet

Hvor skal jeg begynne? Jeg er sammen med en klovn..

Vi gikk i byen sammen, en tidlig lørdagsmorgen. Skulle ta bussen til hans hjemsted. Plutselig løper han avgårde, og roper "AUAUAU; hun biter meg..." Gjør seg til, ruller på bakken, og skriker.. Folk trodde jo han var gal....!! Ble en pinlig tur. Dette var første turen hjem til svigers, når vi kommer dit, så forteller han meg at jeg må hjemme meg på rommet hans, og at foreldrene ikke visste at jeg kom.. Imens sa han til foreldrene til at han hadde funnet en hjemløs person som han tok med hjem..  (Jeg var 20år, og han 21!!)

Er så mange episoder oppigjennom at jeg har glemt masse, heldigvis..

Anonymous poster hash: e2f17...c81
Skrevet

Hvor skal jeg begynne? Jeg er sammen med en klovn..

Vi gikk i byen sammen, en tidlig lørdagsmorgen. Skulle ta bussen til hans hjemsted. Plutselig løper han avgårde, og roper "AUAUAU; hun biter meg..." Gjør seg til, ruller på bakken, og skriker.. Folk trodde jo han var gal....!! Ble en pinlig tur. Dette var første turen hjem til svigers, når vi kommer dit, så forteller han meg at jeg må hjemme meg på rommet hans, og at foreldrene ikke visste at jeg kom.. Imens sa han til foreldrene til at han hadde funnet en hjemløs person som han tok med hjem..  (Jeg var 20år, og han 21!!)

Er så mange episoder oppigjennom at jeg har glemt masse, heldigvis..

å herre mitt er bare barnemat i forhold til dine :o

Hjelpes, hva sa foreldrene hans da når han tok deg fram?

Skrevet

De er jo vant til alle hans morsomheter, de var glade for at jeg var der fortsatt, og at jeg ikke var hjemløs. :P Tok det med et smil. Kan le av det nå da, selv om det er pinlig fortsatt..

Skrevet

De er jo vant til alle hans morsomheter, de var glade for at jeg var der fortsatt, og at jeg ikke var hjemløs. :P Tok det med et smil. Kan le av det nå da, selv om det er pinlig fortsatt..

huff tror jeg hadde kunne dødd der og da om det hadde vært meg :/

Skrevet

dytter ;)

Skrevet

Jeg har heldigvis ikke opplevd noe flaut med kjæresten, i hvert fall ikke en episode jeg kan komme på. Men vi har et åpent forhold til hverandre og ikke noe er tabu. Hvis han elller jeg prompa høyt i sofaen hadde det ikke vært pinlig i mer enn tre sekunder også hadde vi ledd. Vi er ikke spesielt høytidelige av oss :)

Anonymous poster hash: f8282...049
Skrevet

Vi skulle kose oss, eller han skulle kose med meg, og når han gikk "under dyna" så kom han fort opp igjen og sa.."eeeh, jeg tror du har fått mensen"

Jupp, akkurat da bestemte tante rød seg for å komme.

Anonymous poster hash: be05c...e02

Skrevet

Jeg har et veldig anstrengt forhold til mine dobesøk, har vært sammen med mannen i seks år og klarer fremdeles ikke ha et avslappet forhold til bæsj og promp.. En gang tok mannen meg på et supershabby sted for å spise "byens beste kebab", og jeg ble selvfølgelig dårlig i magen. Vi bor i en liten leiligheten hvor det er VELDIG lytt fra badet, så det hele endte med at jeg holdt meg til jeg nesten dreit på meg, brøt sammen og begynte å hylgrine og måtte be mannen om å gå ut av leiligheten til jeg hadde fått vært på do... Han lo godt når jeg hadde bæsja ferdig og han fikk lov til å komme inn igjen, men lovte å aldri spøke med det, og jaggu ser det ut som om forholdet vårt overlevde selv om han nå vet at jeg er et menneske med behov for å bæsje som alle andre. :P

Anonymous poster hash: aadc7...29a

Skrevet

Jeg har et veldig anstrengt forhold til mine dobesøk, har vært sammen med mannen i seks år og klarer fremdeles ikke ha et avslappet forhold til bæsj og promp.. En gang tok mannen meg på et supershabby sted for å spise "byens beste kebab", og jeg ble selvfølgelig dårlig i magen. Vi bor i en liten leiligheten hvor det er VELDIG lytt fra badet, så det hele endte med at jeg holdt meg til jeg nesten dreit på meg, brøt sammen og begynte å hylgrine og måtte be mannen om å gå ut av leiligheten til jeg hadde fått vært på do... Han lo godt når jeg hadde bæsja ferdig og han fikk lov til å komme inn igjen, men lovte å aldri spøke med det, og jaggu ser det ut som om forholdet vårt overlevde selv om han nå vet at jeg er et menneske med behov for å bæsje som alle andre. :PAnonymous poster hash: aadc7...29a

Enda godt du endelig fikk bæsja, etter å ha holdt deg for mannen din i hele seks år :D hihi

Skrevet

Ja for å gjøre en lang historie kort!!!

Jeg og mannen hadde sex i senga,og han ønsket å ta meg bakfra!! Jeg kjente jeg måtte fryktelig proppe og holdt igjen så hardt jeg kunne,,så knuffet han skikkelig hardt i,,og det bæsjet å proppet jeg rett på magen hans,å ja det randt ned over kuken og luktet ille.... Trodde jeg skulle dø.....

Anonymous poster hash: ffbda...0a8

Skrevet

Jeg og mannen hadde sex i senga,og han ønsket å ta meg bakfra!! Jeg kjente jeg måtte fryktelig proppe og holdt igjen så hardt jeg kunne,,så knuffet han skikkelig hardt i,,og det bæsjet å proppet jeg rett på magen hans,å ja det randt ned over kuken og luktet ille.... Trodde jeg skulle dø.....

Anonymous poster hash: ffbda...0a8 [/acronymshit!

shit!! bokstavelig talt ;) 

Anonymous poster hash: 63378...daa

Skrevet

Anonymous poster hash: ffbda...0a8

:grinele:

Anonymous poster hash: 37550...28b

Skrevet

Mulig det var en gang min mann slikket meg under sex. Jeg fikk orgasme, og feis en skikkelig fis midt i oppstandelsen. Da ble jeg en smule ille berørt. Han lo. Men likevel. Vi fiser gjerne foran hverandre til vanlig, men kanskje ikke midt i fjeset til hverandre og i hvert fall ikke under sex...

Anonymous poster hash: 7ef0f...b7b
Skrevet

vi er ganske tidlig i forholdet enda, men jeg og han lå på sofan, han ertet meg med at jeg var så sjalu en helg vi var ute, jeg er så flau over at jeg hadde reagert slik den helgen, han fikk meg til og le så mye da at jeg slapp en jævel. da ble det det flaueste jeg har gjort opplevd forran han

Anonymous poster hash: c8fd8...96a
Skrevet

Det må vel være da vi var på bilferie etter at vi bare hadde vært sammen i 3-4 mnd. Vi kjørte ganske langt før vi fant ut at vi måtte stoppe langs veikanten for å sove. Jeg hadde jo holdt inne en fis i rundt to timer når han endelig sovna og jeg fikk sluppet den fri. Han våkna av lyden og begynte å brekke seg..Han mobber meg for det enda, men vi har heldigvis et MYE mer avslappet forholdt til fising nå.

Eller når vi var hjemme hos foreldrene hans en helg og så bestemte oss for å ha sex før vi la oss. Vi skrudde på musikk for at ingen skulle høre oss, ettersom det er et ganske lydt hus. Etter mye forspill satt jeg meg oppå han og akkurat idet han kom hørte jeg et skrik bak meg og en dør som slamret. Da hadde lillesøsteren hans plutselig kommet inn på rommet for å be oss dempe musikken..

Anonymous poster hash: ce1c0...7b6
Skrevet

Ha-ha-ha. Denne tråden var morro. Jeg lo hardt nå, spesielt av den der hun som feis så luggen reiste seg og hun med mannen som ropte au au au hun biter meg xP Nå er jeg oppvokst i en familie der man ikke tar ting så høytydlig så jeg tror jeg har skjemt ut min x sambo mer enn jeg til han.

Værste må være under fødsel da han sto rett med utsikt til "holy place" der babyen sku komme ut å jeg bomelommet i en press rie, det er vell mest ubehagelige jeg opplevde med han tror jeg.

Skrevet

Lol mye morsomt her ja :D jeg er sammen med en huleboer uten like så det å velge en spesifikk ting blir vanskelig xF men husker en gang han hadde tatt sån treningspulver i vannflaska & glemt treninge helt. så vi dro til foreldra mine isteden for & han var så gira/hyper at han ikke klarte å sitte stille eller snakke ordentlig.. Foreldra mine trodde han var dopa, jeg satt å lo så æ datt ut av stolen... Ikke det værste som kunne skjedd men foreldra mine var 100% sikker på at han "kokt" så de elsker å dra det iopp igjen i tide å utide bare for å "mobbe" litt, gubben er en ordentlig huleboer som gjør mye rart men heldigvis er jeg litt rar jeg å så vi har det bare gøy :D

Skrevet

Ha-ha-ha. Denne tråden var morro. Jeg lo hardt nå, spesielt av den der hun som feis så luggen reiste seg og hun med mannen som ropte au au au hun biter meg xP Nå er jeg oppvokst i en familie der man ikke tar ting så høytydlig så jeg tror jeg har skjemt ut min x sambo mer enn jeg til han.

Værste må være under fødsel da han sto rett med utsikt til "holy place" der babyen sku komme ut å jeg bomelommet i en press rie, det er vell mest ubehagelige jeg opplevde med han tror jeg.

haha lo ikke så mye jeg når jeg feis så luggen blaffra :P

men ler godt av det i dag da :P

men når det skjedde så var jeg sprut rød i trynet, og han sjokkert :P

Skrevet

Vi lå i sofaen og så på film. Så hoster jeg så hardt at jeg promper HØYT! Har aldri vært så flau før. Jeg var den første av oss som prompet. Da hadde vi vært sammen i 6 mnd. Etter det prompet han hele tida!

Anonymous poster hash: 8bdbc...3fb
Skrevet

Kjæresten og jeg blir rar, rarere, rarest med hverandre. Vi gjør alt mulig rart sammen. Vi har et relativt avslappet forhold til både promp, tiss og bæsj, og ler som regel av alt, uten å bli spesielt flaue over noe.

Men... En gang vi skulle ha 69, så sugde jeg han "helt ned", så brakk jeg meg, og akkurat når jeg brakk meg, så fittefeis jeg han midt i trynet. Da ble jeg så flau at jeg gjemte meg under dyna, sprutrød, mens jeg lo og lo og lo, og sa "JEG VIL DØØØ!".. Han lo heldigvis veldig han også, og syntes det var morsomt og ikke ekkelt.

En annen gang var da vi hadde hatt analsex. Vi hadde kjørt på ganske heftig, så jeg sa bestemt "Ikke. Dra. Den. Ut. Fort. Nå. Ok?!", og selvfølgelig hørte han feil og trodde jeg sa "DRA DEN UT FORT!", så idet han dro den ut, bæsja jeg i senga. Og ikke nok med det, jeg fikk skikkelig diare rett etterpå og hadde det i 3-4 timer etterpå (han hørte sikkert 1-2 timer før han sovna.............)

Anonymous poster hash: 875f2...d3a
Skrevet

dytt

Anonymous poster hash: 60dfe...9a1
Skrevet

Kjæresten og jeg blir rar, rarere, rarest med hverandre. Vi gjør alt mulig rart sammen. Vi har et relativt avslappet forhold til både promp, tiss og bæsj, og ler som regel av alt, uten å bli spesielt flaue over noe.

Men... En gang vi skulle ha 69, så sugde jeg han "helt ned", så brakk jeg meg, og akkurat når jeg brakk meg, så fittefeis jeg han midt i trynet. Da ble jeg så flau at jeg gjemte meg under dyna, sprutrød, mens jeg lo og lo og lo, og sa "JEG VIL DØØØ!".. Han lo heldigvis veldig han også, og syntes det var morsomt og ikke ekkelt.

En annen gang var da vi hadde hatt analsex. Vi hadde kjørt på ganske heftig, så jeg sa bestemt "Ikke. Dra. Den. Ut. Fort. Nå. Ok?!", og selvfølgelig hørte han feil og trodde jeg sa "DRA DEN UT FORT!", så idet han dro den ut, bæsja jeg i senga. Og ikke nok med det, jeg fikk skikkelig diare rett etterpå og hadde det i 3-4 timer etterpå (han hørte sikkert 1-2 timer før han sovna.............)

Anonymous poster hash: 875f2...d3a

Oi haha :-D

• 2 år senere...
Skrevet

B U M P

Anonymous poster hash: fed83...a15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...