Lepidoptera Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Jeg ønsker ikke å legge ut bilder av datteren vår på Facebook og har sagt tydelig fra til samboer at om han vil vise fram bilder til familie og venner på gjøres det på private meldinger og ikke gjennom veggen hans som kan sees av hans 1000 "venner" pluss mine 200 ettersom han tagger meg. Han synes jeg er tåpelig som nekter ham å legge ut bilder av jenta vår. Noen som kan gi meg tips til hvordan få han til å skjønne at vår datter ikke er allemannseie!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Helt enig. Og mannen er enig. Noen ting er for "hellig" for face. Vi har heller ikke informasjon som "gift med" etc. Face er underholdning. Dog kan vi legge ut bilder av barnehender som holder vårens første hestehov men familiebiler er privat. Vi legger heller ikke ut bilder av hverandre med mindre vi er diffuse og ikke i fokus. Hvordan du skal få han til å forstå det vet jeg ikke. Om du setter ord på hva du føler slik jeg gjør nå. Familien og deres kjærlighet er privat. Anonymous poster hash: 34c09...f7e
Natti11 Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Jeg er som deg jeg har kun 50 venner eller noe på Facebook , kun venner og familie, min samboer har 5000 eller limiten på Facebook for hva man kan ha som venner facebooken er også åpen. Dette synes ikke jeg noe om googler man han kommer han også opp. Jeg har lagt ut noen få bilder men dette er da på min lukkede Facebook . Jeg tror Facebook er vanskelig. Men han er i hvertfall stolt av både deg å barnet se det på en positiv side . Mange gjemmer jo alt som er
Tromsøprinsen Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Jeg legger ut bilder, men har kun nære venner. Gikk gjennom vennelista like før fødsel. Har i tillegg strenge privacy settings, bla at venner av venner ikke kan se innholdet tross at venner har kommentert eller blitt tagga. De som ikke er mine venner ser kun personalia og profilbildet. Ikke noe på veggen eller i album. Jeg legger nå ut bilder slik at slekt og venner kan følge med på oss, da vi bor langt fra hjemplassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå