Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Jeg har blitt 20% sykemeldt, og har siste sykemeldingsdag i morgen. tidligere har jeg da jobbet halv dag tirsdag og torsdag. denne uken slutter sykemeldingen så er ikke sykemeldt på torsdag så vanlig full uke med unntak av halv dag tirsdag. Jeg jobber via ett vikar byrå og fikk i dag en telefon fra min kontaktperson der. Hun lurte på om jeg kunne spørre mine kollegaer her på arbeidsplassen om det var greit at det ikke var noen vikar her, mens jeg var borte. alltså måtte min kollega sitte helt alene fra 08.00 til jeg kommer 12.30.Dette er ikke mulig i min jobb, da vi ikke kan sitte alene her over en lenger periode, det ga jeg beskjed om (noe hun burde visst fra før), og min kontaktperson ble stille veldig lenge, og begynte å fortelle hvor krise det var, og hvor mye de trengte vikaren ett annet sted. Jeg følte da ikke at jeg har noe valg og måtte prøve å finne en løsning , og endte opp med å få en time mindre fri og begynne kl. 08.30 isteden for 12.30. Er det greit at jeg føler meg frustrert over at vikar byrået satte meg i en situasjon hvor jeg måtte velge mellom hva jeg følte var best av meg for å finne en løsning som fungerte om dem ? Anonymous poster hash: a3cd4...4e5
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Du er sykemeldt, dette er ikke ditt problem. Det er vikarbyrået som skal fikse opp i dette. Anonymous poster hash: 372e4...989
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå