Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Har nå kun hvitt servise fra ikea. Men jeg ønsker å samle på ett servise. Noen som har noen forslag? Det er viktig for meg at det er mange deler til servise, og gjerne noe som kan kombineres i litt forskjellige farger, og at det fint kan brukes til hverdags. Foreløpig har jeg funnet dette som jeg liker, og finnes i blant annet hvitt, blått og rosa: Ellers liker jeg godt de prikkete og stjernete fra Greengate: Legg gjerne inn bilder av servise dere liker Anonymous poster hash: b61fe...333
Pesta Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Av disse ville jeg valgt det øverste, prikker og stjerner blir jeg fort lei av. Selv har vi et enkelt hvitt servise fra Ikea til hverdags, det med litt mønster på kanten.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Ville tatt det øverste i en nøytral farge, de andre var litt barnslige. Anonymous poster hash: 48b15...977
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Likte begge! Den øverste er nok allikevel den du kommer til å holde ut lengst med
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Ville nok beholdt det hvite fra Ikea. Disse andre her går du nok lei/går av mote. Anonymous poster hash: 8e1cd...9d8
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 Ville nok beholdt det hvite fra Ikea. Disse andre her går du nok lei/går av mote. Anonymous poster hash: 8e1cd...9d8 Men det er så kjedelig Og ikke mange nok deler. Anonymous poster hash: b61fe...333
Flettfrid og lilleprins Skrevet 16. desember 2013 #8 Skrevet 16. desember 2013 Det øverste. I hvitt. Kanskje velge mugge eller noen serveringsskåler i turkis (eller annen farge). Jeg liker ikke GG, i det hele tatt!
Mor di! Skrevet 16. desember 2013 #9 Skrevet 16. desember 2013 Jeg har SC i hverdsagsservise - kjempeflott mugge og tallerkner, er kjempefornøyd! Som hun over liker jeg ikke GG i det hele tatt, forstår ikke hvorfor det er på moten... men smak og behag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå