Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 For lang tid tilbake var jeg på fest sammen med mannen min. Jeg ble for full og endte med å sovne på gulvet ved siden av bestekompisen til mannen som jeg prøvde å hjelpe fordi han var full og kastet opp. Jeg strøk han på ryggen og sovnet med hånda på ryggen hans. Mannen min fant oss, han er ikke sjalu og trodde på at det ikke var sånn som det kunne se ut. Snakket med kameraten i helga på en fest og han syntes også at det harde vært litt leit.. Jeg var full igjen og sa at jeg ikke var interessert i han og at han sikkert ikke var det i meg heller, og at jeg bare ville hjelpe han siden jeg vet at mannen min er veldig glad i han. Skal aldri drikke igjen fordi jeg alltid ender opp med å si noe ekstremt dumt. Men i natt drømte jeg om kameraten til mannen min og da hadde vi sex og forelska bak ryggen på mannen min. Det stemmer ikke med virkeligheten og jeg har så utrolig dårlig samvittighet for drømmen og det andre at jeg holder på å dø innvendig idag:( føler nesten at jeg går bak ryggen på mannen min selv om det bare var en drøm. Noen tanker fra andre? Mottas med,stor takk. Anonymous poster hash: 2f25e...980 Anonymous poster hash: 2f25e...980
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Jeg tenker det ikke var helt tilfeldig at du sovnet ved siden av denne kameraten. Anonymous poster hash: 80f90...5e4
Våryr ✿ Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 hehe, jeg tenker at du er veldig ung Ikke at det er noe galt med det.Du trenger ikke ha dårlig samvittighet pga en drøm. Det var jo bare en drøm det var
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Det er underbevisstheten som henter bekjymringene dine til liv. Slutt å bekjymre deg så.. Anonymous poster hash: d55b6...bd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå