Gå til innhold

Hadde dere blitt hjemme fra jobb i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestemoren min ligger for døden, og det kan skje noe når som helst. Jeg skal egentlig på seinvakt.

Jeg vet moren min ønsker at jeg skal være der når det er slutt. Resten av familien vil også være der.

Men, jeg har jo ingen rett på å være hjemme egentlig. Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 90cfa...76c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok blitt hjemme. Jeg står mine besteforeldre svært nær, og vet at min bestemor nok ønsker å være omringet av familien sin i sin siste stund.

Skrevet

Jeg hadde blitt hjemme. Hadde fortalt sjefen/jobben hvorfor jeg ikke kom på jobb, Er ganske sikker på at de hadde hatt full forståelse for situasjonen så det hadde ikke vært noe problem.

Skrevet

Jeg hadde aldri i livet gjort en god jobb hvis jeg visste at min bestemor hadde ligget for døden. Det eneste stedet jeg ville vært da, ville vært hos henne. Ville definitivt sagt ifra på jobben og vært hos henne.

Gjest meg&mini
Skrevet

Så trist:(

Jeg hadde definitivt holdt meg hjemme.

Skrevet

Er alternativet å bli hjemme å vente på telefon ville jeg heller ha reist på jobb og venta, og heller dratt fra jobb ved behov.

Om alternativet er å være hos henne på sykehuset hadde jeg vært på sykehuset, hvis sannsynligheten for at hun dør i dag er stor, slik at du sannsynligvis ikke får noen ny sjanse.

Skrevet

Dette er et av de tilfellene hvor jeg som arbeidsgiver hadde lagt til rette på alle områder slik at den ansatte kunne tilbringe den siste tiden sammen med familien og bestemoren. Synes du skal ringe lederen din og gi beskjed om at du ikke kommer idag.

Anonymous poster hash: 7d746...b54
Skrevet

Jeg led av flink-pike-syndromet og ville ikke be meg fri fra jobb da min bestefar var syk. Hadde til nød fått bytte tidligere i uka, så jeg fikk sett han noen dager før han døde. Angrer på at jeg ikke var der for han på slutten.

Bli hjemme fra jobb, du. Klem til deg!

Anonymous poster hash: d6da4...fad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...