Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Har en eldre bror som bor i en annen by enn meg. Dersom han og hans familie skal få julegaver til jul må de sendes i dag. Siste 1,5 år har vi ikke hatt kontakt, etter en liten diskusjon (ikke noe alvorlige greier). Min sønn er 2 år og har ingen kontakt med sine søskenbarn og jeg har heller ikke sett de på 1,5 år. (De er 2 og 4). Ville dere sendt julegaver til bror og tanteungene? Anonymous poster hash: 51be2...217
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Jeg ville sendt en liten ting til ungene ja. Til broren ingenting eller noe meget symbolsk. Anonymous poster hash: c740e...074
Havhesten Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 jeg ville sendt liten ting til barnet og et hyggelig kort til broren. Trist når kontakt med familie blir ødelagt av ting som egentlig ikke er viktige. Ved å gjøre det viser du deg generøs og rekker ut en hånd for fremtidig kontakt
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Min mann har ingen kontakt med sin bror, har ikke truffet han på over 6 år. Men vi sender da gave til niesen vår på 12 år likevel! Hver bursdag og jul Anonymous poster hash: 21738...320
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Syns bare det føles så tåpelig, sende gaver til noen man ikke kjenner, og som ikke vil ha noe med deg å gjøre. Anonymous poster hash: 51be2...217
mamma_til_gutt Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Jeg tenker at det å sende en gave kan være den isbryteren dere trenger. Gi det et forsøk i år. Kommer det null respons, ikke en sms med takk engang kan du droppe det neste år.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 Syns bare det føles så tåpelig, sende gaver til noen man ikke kjenner, og som ikke vil ha noe med deg å gjøre. Anonymous poster hash: 51be2...217 Men her er det jo snakk om uskyldige barn oppi det hele. Tenk så koselig for dem å få gave fra tante som de ikke treffer. Alternativet kan fort være at de tror tante ikke liker dem eller bryr seg om dem og derfor vil treffe dem eller gi gaver. Anonymous poster hash: b1335...9ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå