Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Volkswagen Touran?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd?

Vet dere hvor langt en kan regne med at en slik bil kan gå?

Anonymous poster hash: fcd15...647
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De eldre touranene har dårlig rykte, med mye feil. Men nyere touran skal være et godt kjøp. Selv hadde jeg heller gått for en s-max.

Anonymous poster hash: 615e5...388

Skrevet

S-Max har da et enda dårligere rykte enn touran.. Om man ser på listene over bruktbiler med flest feil er det sjelden man minner touran der. Sharan derimot.. Jeg kunne tenkt meg sharan, men vi kjøper touran pga av de er kjent for å ha mindre feil enn de to andre som er nevnt her.

Skrevet

Vi har Touran. Er ganske fornøyd. God å kjøre og høy sittehøyde.

Gikk fra en golf stasjonsvogn. Var litt større plass i stasjonsvognen i bagasjen. Men det kan skyldes at vi har en 7 seter.

Er en 2006 mod. Eneste som er kjipt, er at vi sliter litt med dugg og is på innsiden av rutene. Har hørt at det er ett kjent problem.

Men jevntover fornøyd. Har forresten ett forovervendt barnesete og ett bakovervendt. Grei plass.

Anonymous poster hash: c6167...002

Skrevet

S-Max topper jo alle lister på feil?? Skjønner ikke hvordan den kan anbefales??

Anonymous poster hash: 13ad5...723

Skrevet

har touran og er fornøyd ihvertfall:-)

Skrevet

Vi har en 2011 modell Touran og vurderer å kjøpe en til som nummer to, så kan vel si oss fornøyd ;-) har ingen erfaring med de eldre modellene. Vi valgte Touran siden Q7 ble for dyrt...

Skrevet

Har Touran 2009 model, er godt fornøyd, har hatt bilen i 2 år nå og på service og eu kontroll 0 feil og kun registerreim som måtte byttes på service. Verkstedet mente vi hadde gjort et godt kjøp, samt at den taper seg ikke så mye i bruktbilpris når den er noen år gammel.

Men skal kjøpe oss takboks så når vi kjører på ferie og turer så kan telt, soveposer og fjellsekker i den fremfor inni bilen.

Har 7 seter, men bruker kun de 2 siste når det er bruk for det.

Ønsker dere lykke til med bilkjøpet!

Anonymous poster hash: 8d40a...f8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...