Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Skal til legen en tur med bbarnevognen. Nå er d sterk vind ute, og lurer på om dette kan være farlig for en på to uker? Anonymous poster hash: cc2f4...a54
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Hvis barnet hele tiden ligger lunt og varmt i barnevognen, er det ok. Anonymous poster hash: 8979f...c17
♥Madam Mim♥ Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Er ikke bra hvis babyen blir direkte utsatt for vinden da får den ikke puste. Ta opp "stormklaffen" , vet ikke helt hva jeg skal kalle den, på trekket til vogna så går det nok helt fint :-)
.Lillemy. Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Nyfødte holder pusten hvis de får vind i ansiktet, men hvis du har babyen i vognen, og tar stormtrekket over så går det vel fint. Vi bor på en stormfull plass, så er vant til vind :-)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Blir det verre forhold i barnevogna om jeg fester på helseteppe med sikkerhetsnåler? :-s bekymret! Hi Anonymous poster hash: cc2f4...a54
Våryr ✿ Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Blir det verre forhold i barnevogna om jeg fester på helseteppe med sikkerhetsnåler? :-s bekymret! Hi Anonymous poster hash: cc2f4...a54 Det ville jeg ikke gjort! Men jeg er motstander av å dekke til åpningen. Kan du snu bagen? Da kan du snu den slik at vinden ikke blåser inn i vogna.
.Lillemy. Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 Ikke bra og dekke til åpningen på vognen. Men skal innrømme at jeg har gjort det selv ved en anledning når minste var noen mnd gammel. Jeg måtte hente storebror i bhg og bilen var på verksted, så vi måtte gå. Det blåste mye og snødde sidelengs så dekket åpningen med ett helseteppe. Det gikk fint, men løftet på teppet avogtil for å slippe inn luft. Skal nevnes at dette var ett engangstillfelle og at det snødde i alle retninger og over 20 i vindstyrke ;-) Men lille ligger vel i vinterpose i vognen? Dra den godt opp og ha på stormtrekket. Eventuelt snu bagen sånn at vinden ikke blåser inn.
Våryr ✿ Skrevet 16. desember 2013 #8 Skrevet 16. desember 2013 Ikke bra og dekke til åpningen på vognen. Men skal innrømme at jeg har gjort det selv ved en anledning når minste var noen mnd gammel. Jeg måtte hente storebror i bhg og bilen var på verksted, så vi måtte gå. Det blåste mye og snødde sidelengs så dekket åpningen med ett helseteppe. Det gikk fint, men løftet på teppet avogtil for å slippe inn luft. Skal nevnes at dette var ett engangstillfelle og at det snødde i alle retninger og over 20 i vindstyrke ;-) Men lille ligger vel i vinterpose i vognen? Dra den godt opp og ha på stormtrekket. Eventuelt snu bagen sånn at vinden ikke blåser inn. Det er vel kanskje en forskjell på å dekke til i storm på vinteren vs sommer og 30 grader. Jeg hadde nok kastet prinsippene mine i ditt tilfelle. Veldig lurt å løfte på teppet av og til
scarecrow2011 Skrevet 16. desember 2013 #9 Skrevet 16. desember 2013 Jeg har i sånne tilfeller hatt på regntrekket, sånt helt plasttrekk. Liker dem ikke til vanlig men akkurat med vind er det ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå