LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Er en deilig, myk hundepels å gråte i. - hvordan i helvete skal jeg greie dette uten ham? 😢
LilleBjella Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Er en deilig, myk hundepels å gråte i. - hvordan i helvete skal jeg greie dette uten ham? Er en deilig, myk hundepels å gråte i. - hvordan i helvete skal jeg greie dette uten ham?
sug lut Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Det er ikke så mye jeg kan si, men du vet vi er mange som tenker på deg og feller en tåre for den gode store pelsvennen din.
Mistletoe and wine Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 <3 ord blir så fattige i slike situasjoner, men tankene mine er hos dere.
Himmel og hav Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Jeg skulle så inderlig gjerne ha noe klokt og trøstende å si, men jeg vet at det ikke er noe som hjelper på den klumpen i magen og halsen, så jeg sender deg bare en varm tankeklem, og et ønske om at dagene blir bedre enn du frykter.
Iiiiik Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 En klem herfra også, er lite som kan trøste dessverre
Light of my life Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 Ussjda Vet hvor innmari vondt det føles. God trøsteklem oversendes fra meg
Ziva Skrevet 16. desember 2013 #8 Skrevet 16. desember 2013 Nå er det femte gangen jeg er her for å svare på innlegget ditt. De fire første klikket jeg meg ut igjen med gråten i halsen og tårevåte øyne. Det finnes ikke ord som kan trøste eller lege smerten. Alt jeg kan si er at jeg føler så inderlig med deg. Klem.
Mama Christmas Skrevet 16. desember 2013 #9 Skrevet 16. desember 2013 Det finnes ingen ord som kan lindre, dessverre. Jeg føler veldig veldig med deg og sender en god klem.
Musemorbr / Skrevet 16. desember 2013 #10 Skrevet 16. desember 2013 Støtt deg på de andre i familien. Gråt på hverandres skuldre. Du er ikke alene i sorgen. Også har du oss. Rop ut at det er urettferdig og jævlig. <3
weihnachtmarkblomstre Skrevet 16. desember 2013 #12 Skrevet 16. desember 2013 Trist. Klem herfra også!
*Miss Marple* Skrevet 16. desember 2013 #14 Skrevet 16. desember 2013 Har tenkt på dere i dag. Det er utrolig hva man klarer når man må, men det er lov å rase, gråte og sørge. Stakkars deg og stakkars bestevennen. Jeg tror ikke at et knust hjerte kan leges helt, men for hver gang man kjenner at det risper så kan man tenke at de skarpe kantene blir litt nedslipt, og etterhvert blir det en dump smerte i stede for den uutholdelige, stikkende smerten du kjenner nå. De beste ønsker om at morgendagen må gå så bra som den kan. Hold ut, du kommer gjennom dette også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå