Gå til innhold

Så merkelig og tragisk med den bussulykken..

Anbefalte innlegg

Skrevet

To ulykker på samme kveld..

Anonymous poster hash: 5bb9a...085

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De to ulykkene i Oslo var på to ulike kvelder. Men ja, forferdelig tragisk begge to...

Anonymous poster hash: 692df...aef

Skrevet

Jeg synes det er rart det satt en bussjåfør i bussen og likevel så stoppet hun ikke?

Anonymous poster hash: b2fa8...40a
Skrevet

Jeg synes det er rart det satt en bussjåfør i bussen og likevel så stoppet hun ikke?

Jeg tenker at kanskje bremsene ikke fungerte, jeg? Kan vel ikke være noe annet??

Anonymous poster hash: aa47e...720

Skrevet

For en merkelig ting å si. Det er vel rimelig innlysende at vedkommende ikke kjørte villmann med vilje, og gjorde seg selv til drapskvinne. Hadde hun kunnet stoppe hadde hun vel gjort det.

Anonymous poster hash: 5290c...6c6

Skrevet

Hva mener du? Det sitter sjåfører i de fleste biler som kolliderer, og likevel så stopper de ikke, men krasjer istedet.... 

Skrevet

Jeg tenker at kanskje bremsene ikke fungerte, jeg? Kan vel ikke være noe annet??

Anonymous poster hash: aa47e...720

gatene på CB var glasserte. så det var antakelig ikke mulig uansett.

Skrevet

Så speilblankt som det var ute, så klarte hun antagelig ikke å stoppe! For ett merkelig utsagn.

Anonymous poster hash: 990bf...7ed
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nå står det faktisk ingen steder at bussjåføren har skyld i noe som helst, men at hennes tilstand og situasjonen tilsier at hun får oppnevnt en forsvarer. Heldigvis er det fortsatt domstolene og ikke barnevognmafia'n på semiseriøse nettsteder som fordeler skyld og uskyld i slike saker. 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. Innlegg som svarte på dette er også slettet.

Himmel og hav

Brukermoderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...