Jentesnart20 Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Hei Fikk vite sist uke at svigermor skal gi meg julegave, hva skal jeg gi henne? Kjæresten sier han har alt på stell og at jeg skal ikke tenke på det, men vil jo gi noe som bare er i fra meg? tips? Frustrert jente 19.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Svigermor kan få et sopelime så hun kan fly til Blokksberg Anonymous poster hash: 6a729...8f2
Jentesnart20 Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2013 Svigermoren min er veldig koselig, men vet liksom ikke hva hun vill ha?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Vi ringte svigermor for å spørre hva hun ønsket seg og det visste hun ikke. Neivel, hvordan skal vi vite da. Så da får hun et sånnt pølsefat som man kjøper på senteret og en bodylotion. Sånn er det når man ikke hører på musikk, ikke leser bøker eller bryr seg om noe i det hele tatt. Hvis din svigermor er litt enklere så kan du kjøpe bøker, musikk hun liker, gode kremer, gavekort på frisøren hun bruker eller senteret hun handler på. En god vin hvis hun drikker det, eller noen fine ullsokker feks. Anonymous poster hash: 5db20...989
Jentesnart20 Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2013 Har møtt hun 3 ganger så kjenner hun ikke så godt, men vet hun er glad i rødvin, men hvilken vin det vet jeg ikke :-) Men får vell bare spørre hun, men regner med å få ett sånt svar som du snakka om, vet ikke. Får det svaret av alle, hater jul og julegaver
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Min svigermor får steketermometer, hun var her og spiste steik en søndag og synes vårt steiketermometer hvor dingsen til å lese av gradene vår utenfor ovnen var helt fantastisk, slik hadde hun aldri sett før og ønsket seg til jul (må kanskje legge til at hun er 83 år og lager steik etter klokka, så så mange halvtimer pr kg steik sånn som hun lærte av sin mamma). Men ellers er vel en bok, fot eller håndkrem, sjokolade e.l. greie gaver til eldre damer som har alt de trenger. Anonymous poster hash: 595df...ca5
monson Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 Jeg kjøper en ordentlig kokke kniv. Det er gøy for de aller aller fleste (tror jeg, hehe )
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #8 Skrevet 16. desember 2013 Kjøpte gave til svigermor på lørdag, det ble gavekort på hudpleie/massasje. De fleste setter i hvertfall pris på slik velvære, og et godt tips siden du ikke kjenner henne så godt, da hun kan velge litt selv. I fjor kjøpte jeg et sett med slike porselenskniver fra glassmagasinet, og det var vist helt perfekt ifølge svigermor. året før kjøpte jeg en stor flettekurv, fylte den opp med honning, syltetøy, ost, kjeks, vin, sjokolade, bodylotion, neglelakk + fil og andre ting, av litt spesielle merker som man får på helsekost/husflid osv. Det ble og godt tatt imot. Det er det jeg husker at ho har fått, lenger tilbake er gått i glemmeboka. Anonymous poster hash: 3ceb7...558
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #9 Skrevet 16. desember 2013 Send blomster. Anonymous poster hash: 80170...eaf
sologsommer Skrevet 16. desember 2013 #10 Skrevet 16. desember 2013 Hvor gammel er hun? Hva er hun optaget av? Interiør? Matlaging? Eller?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #11 Skrevet 16. desember 2013 Svigermor får et hånd spa sett fra marykay Anonymous poster hash: 9a5db...96a
Jentesnart20 Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #12 Skrevet 22. desember 2013 Hvor gammel er hun? Hva er hun optaget av? Interiør? Matlaging? Eller? Kjenner hun ikke så sykt godt, men vet hun liker en god vin :-) så satser på det.
Jentesnart20 Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #13 Skrevet 22. desember 2013 Send blomster. Anonymous poster hash: 80170...eaf Trenger ikke å sende blomster når vi skal feire jul sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå