Gå til innhold

Noen som vet ca hva holdin undertøy koster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en kjole som viste seg å være super trang.

Den sitter egentlig ganske fint på alle andre steder en magen.

Jeg veier bare 45 kg så er ikke sånn at jeg akkurat er overvektig.

Men hadde vært greit med hold in undertøy så ikke magen vises sånn i den kjolen.

Må nettet fant jeg bare til 900 kr,er det virkelig så dyrt i vanlige "billige" butikker som Lindex,cubus osv?

Anonymous poster hash: 370eb...e5e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold-in finner du i alle prisklasser.

Anonymous poster hash: c9685...1f0

Skrevet

Tenker å kjøpe noe billig for hold-in er ikke akkurat noe jeg får bruk for til vanlig :P

Blir eventuelt de få gangene jeg kommer til å bruke denne kjolen.

Anonymous poster hash: 370eb...e5e
Skrevet

Trenger du hold in om du veier 45 kg? Hvor høy er du? 150 går jeg utifra. Er 170 høy og da jeg veide 47 fantes det ikke noe fett i det hele tatt på magen ...

Anonymous poster hash: 51856...d37

Skrevet

Pierre robert og lamote har holdin strømpebukser som går opp over magen (stopper rett under puppene), de skal du få ned i str 34 om jeg ikke husker helt feil og du får de på de fleste matbutikker, koster under hundrelappen.

Jeg har brukt de masse og er selv høy og slank bruker 36 stort sett. De strømpebuksene har holinn fra lårene og opp så du får støtte hele veien.

Om du skal ha sånn ordentlig "kjoleholdin" eller en slik med bein som de har på trinny og susanna så koster de 4-500 kr om jeg ikke husker helt feil. Disse pleier og og være ganske drøye i str så om du finner i din str er jeg veldig usikker på.

Jeg kjøpte et slik body holdin da jeg var i dublin for et par år siden og da kjøpte jeg xs, var ikke mulig å prøve i butikk da dette ikke er standart i utlandet på undertøy og den var aaaalt for stor, min mor fikk den og ho bruker L/XL til vanlig og da strammer den slik den skal. Dette bare for å gi deg et perspektiv.

Anonymous poster hash: 4335f...fe6
Skrevet

Jeg er, som deg, liten og tynn men har litt mage etter svangerskap. Det er vanskelig å finne små nok størrelser for oss. Jeg prøvde alle typer, men de ble for slakke/store til å gjøre jobben. Trinny&Susanna sine er kjempefine, men også de ble for store. Etter å ha testet alle typer (uavhengig av pris) så gikk jeg til Cubus. Der fant jeg en til kun 99 eller 149 kroner som var perfekt. Str. XS. Den ser ut som en sykkelbukse med høyt liv og er super under kjoler.

Skrevet

Litt usikker på hvordan størrelsene blir til deg, men jeg liker H&M sine strømpebukser. Fin farge (Light Amber) og god fasong.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...