Gå til innhold

Rart dette med fødsler...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter førstemann bestemte jeg meg for at dette garantert blir enebarn! For noen smerter!!

Nå er jeg gravid med nr 2, og av en merkelig grunn gleder jeg meg til fødselen. Ikke bare til og se barnet, men gleder meg også til smertehelvette :D

Kroppen er rar..

Anonymous poster hash: d0dcc...f6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder du deg fordi det er spennende? Venter nr 2 og kunne tenkte meg samme innstilling som deg;)

Anonymous poster hash: 9a5e4...d71

Skrevet

Huff syns du skal dele litt mot med meg! :P

Jeg har veldig lyst på ett barn til,men selv om det er 2 år siden fødselen så har jeg friskt minne om hvor vondt det var,

Til tross for at hode prøver å fucke med meg å overbevise om at det egentlig ikke var sååå vondt.

JO! Det VAR faktisk så vondt! :P

Anonymous poster hash: 530d2...2a8
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke, men tror nok det er spenningen ja :D

Skrevet

Huff syns du skal dele litt mot med meg! :P

Jeg har veldig lyst på ett barn til,men selv om det er 2 år siden fødselen så har jeg friskt minne om hvor vondt det var,

Til tross for at hode prøver å fucke med meg å overbevise om at det egentlig ikke var sååå vondt.

JO! Det VAR faktisk så vondt! :P

Anonymous poster hash: 530d2...2a8

Hehe! :P Et tips : Hvis partneren (eller noen andre) skal være med deg på fødselen, få den personen til og fylle en varmeflaske med glovarmt vann og presse den HARDT på korsryggen under riene.

Det hjalp veldig...!!

Skrevet

Tenkte det samme med nr 1.. Aldri mer!!!

Så ble jeg fravid med nr 2 og grudde meg syk til fødselen.

Men for et rush!! Kunne tatt fødsel nr 2 om igjen en gang i året bare fordi det var så kult.

Vondt ja, men en fantastisk opplevelse som ikke går an å beskrive.. Misunner nesten folk som skal føde :)

Skrevet

Tenkte det samme med nr 1.. Aldri mer!!!

Så ble jeg fravid med nr 2 og grudde meg syk til fødselen.

Men for et rush!! Kunne tatt fødsel nr 2 om igjen en gang i året bare fordi det var så kult.

Vondt ja, men en fantastisk opplevelse som ikke går an å beskrive.. Misunner nesten folk som skal føde :)

Samme her! :D

Skrevet

Etter førstemann bestemte jeg meg for at dette garantert blir enebarn! For noen smerter!!

Nå er jeg gravid med nr 2, og av en merkelig grunn gleder jeg meg til fødselen. Ikke bare til og se barnet, men gleder meg også til smertehelvette :D

Kroppen er rar..Anonymous poster hash: d0dcc...f6f

Er løye med det. Jeg og har vert den som har gledet meg til fødslene. Både nårjeg viste hva jeg gikk til og når jeg ikke viste hva jeg gikk til. At jeg gledet meg til andre fødsel er vel ikke like forstålig når den første var mer traumatisk, men for meg så hadde jeg den holdningen at det samme kan ikke skje 2 ganger og 2. gang går som regel fødselen lettere enn første mann. Jeg er der ennå at jeg gleder meg å håper jeg får oppleve en til fødsel. Hvis jeg blir gravid nå så håper jeg jeg får gjennomføre en vaginal fødsel. Keisersnitt har jeg ikke mye lyst til, men pga fødselsskade etter 1. Sså må de vurdere om jeg kan gå gjennom en vaginalfødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...