Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Etter en runde med det kjipeste fødestuebesøket noensinne på onsdag, har jeg bare ventet og ventet! Er i lantensfasen, som jeg har forstått er startgropa (??) for fødsel. Men skjer det noe?? NEI!! Har fandens oldemor av en UVI, kynnere fra helvete og trøtt som juling. Ryggen tar knekken på meg og jeg er sint på verden! Duger ikke til noenting og føler meg totalt hjelpeløs Hva i alle dager kan jeg gjøre for å få situasjonen bedre? Vet jo at fødsel ikke kommer på kommando, men de siste 5 dagene har virkelig vært pyton :/ Prøver å se positiv på at jeg har fått tid til litt juleting og slikt, men etter alt som skjedde på onsdag var jeg full av forhåpninger om at dette magetrollet ville ut snart! 2 cm åpning er jo en start, og jeg har så mye vondt pga UVI og nedpress og kynnere at jeg helst vil ha underlivet mitt for meg selv snart! Noen gode råd for å overleve ventetiden fremover? Hilsen trist og lei
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Når er terminen din, da? Anonymous poster hash: b2a82...a74
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2013 Mellom forrige helg og neste helg er sted, alt ettersom du snakker med lege, JM eller ser på ul... Så jeg vet jo at det bare er å smøre seg med tålmodighet og vente, men de siste dagene har jeg ikke klart det! Sikkert fordi jeg har så mye vondt om dagen at jeg bare vil bli ferdig :/
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Ja stakkars deg som faktisk kan få barn. Anonymous poster hash: 4085a...61c
Gjest meg&mini Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Uffameg. Denne tiden er den verste! Jeg skjønner godt at du er lei. *trøster* Jeg har dessverre ingen råd å komme med. Det er lov å være lei og det er lov å syte:) Det er heldigvis verdt alt sammen. Håper babyen din snart bestemmer seg for å komme ut. Hvil deg så mye du kan for det kan plutselig skje noe. Jeg skal krysse alt som kan krysses for deg, jeg. Ønsker deg masse lykke til.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Ja stakkars deg som faktisk kan få barn. Anonymous poster hash: 4085a...61c Jeeezes..... jeg kommer trolig ikke til å få barn heller, men det går an å vise litt empati..... Anonymous poster hash: b2a82...a74
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 Mellom forrige helg og neste helg er sted, alt ettersom du snakker med lege, JM eller ser på ul... Så jeg vet jo at det bare er å smøre seg med tålmodighet og vente, men de siste dagene har jeg ikke klart det! Sikkert fordi jeg har så mye vondt om dagen at jeg bare vil bli ferdig :/ Hvis du ringer en akupunktør i morgen tidlig så vil jeg tro du kan få en time allerede i morgen. H*n kan sette nåler som kan hjelp til med å sette i gang fødselen, og som i tillegg kan hjelpe både på uvi'en og ryggsmertene. Ring tidlig i morgen og kast deg uti det! Lykke til! Anonymous poster hash: b2a82...a74
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #8 Skrevet 15. desember 2013 Ja stakkars deg som faktisk kan få barn. Anonymous poster hash: 4085a...61c Jeeezes..... jeg kommer trolig ikke til å få barn heller, men det går an å vise litt empati..... Anonymous poster hash: b2a82...a74 Tenk på de som faktisk ikke kan få barn da! Da er det skikkelig provoserende å lese om hvor fælt og grusomt det er å være gravid! Anonymous poster hash: 4085a...61c
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #9 Skrevet 15. desember 2013 Ja stakkars deg som faktisk kan få barn. Anonymous poster hash: 4085a...61c Jeeezes..... jeg kommer trolig ikke til å få barn heller, men det går an å vise litt empati..... Anonymous poster hash: b2a82...a74 Tenk på de som faktisk ikke kan få barn da! Da er det skikkelig provoserende å lese om hvor fælt og grusomt det er å være gravid! Anonymous poster hash: 4085a...61c Som jeg sa - jeg er trolig en av de selv, så tro meg, jeg vet hva det vil si!!! Det betyr ikke at jeg ikke greier å ha empati med en høygravid som har mye smerter og uvi på toppen! Ønsker all mulig lykke til Blafrende Hengejur - som forøvrig har et av forumets kuleste navn Anonymous poster hash: b2a82...a74
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #10 Skrevet 16. desember 2013 Sender litt "start fødsel nå" tanker til deg, kanskje det hjelper? Anonymous poster hash: b8627...281
Gjest Løvemusene Skrevet 16. desember 2013 #11 Skrevet 16. desember 2013 Hadde selv 2 cm i et og halvt døgn, klyster og gåtur med mannen satte i gang alt! Lykke til!
Gjest Skrevet 16. desember 2013 #12 Skrevet 16. desember 2013 Hva er det med dette "tullet" å tenke på stakkars de som ikke kan få barn? Folk må da få lov til å klage under et svangerskap vel? Har man vondter så har man vondter! Husker jeg hadde ei venninne som var på samme måte. Huff tenk på meg som ikke kan få barn blablabla... OG den dagen hun brått blei gravid....ja da var det ikke måte på til syting & klaging i 9 hele jævla månder. Karma! Glemt var det hun klaget på hos andre gitt. Og det er forresten tungt å gå slik som HI. Har all min sympati og håper den kommer snart
Mother Gothel Skrevet 16. desember 2013 #13 Skrevet 16. desember 2013 Ja stakkars deg som faktisk kan få barn. Anonymous poster hash: 4085a...61c Jeeezes..... jeg kommer trolig ikke til å få barn heller, men det går an å vise litt empati..... Anonymous poster hash: b2a82...a74 Tenk på de som faktisk ikke kan få barn da! Da er det skikkelig provoserende å lese om hvor fælt og grusomt det er å være gravid! Anonymous poster hash: 4085a...61c Seriøst!? Tenk på de som sulter i hel da. Da skal ikke noen komme å klage over å ikke kunne få barn da eller? Nei, dette blir for dumt. Alle klager utifra den situasjonen de er i. Og når noen ikke har det bra spiller det ikke noen rolle hvordan "alle andre" har det. For personen som har det vondt er det like ille.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #14 Skrevet 16. desember 2013 Sovet gjennom natta uten noe action. Heiv i meg pinex og fikk heldigvis litt lindring! Takk for alle gode ord og råd/tips Tror ikke at det vil skje noe før det setter igang av seg selv Vrang kropp og baby! Men det hjalp å lese så gode ord Og jeg klager ikke over å ha babyen i magen, men når man har så mye ubehag og vondt så lenge blir man desperat!
Julie (: Skrevet 16. desember 2013 #15 Skrevet 16. desember 2013 I følge min jm går man ikke i fødsel før man er helt drittlei. Hvis dette stemmer nærmer du deg nok Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #16 Skrevet 16. desember 2013 Ja stakkars deg som faktisk kan få barn. Anonymous poster hash: 4085a...61c Jeeezes..... jeg kommer trolig ikke til å få barn heller, men det går an å vise litt empati..... Anonymous poster hash: b2a82...a74 Tenk på de som faktisk ikke kan få barn da! Da er det skikkelig provoserende å lese om hvor fælt og grusomt det er å være gravid! Anonymous poster hash: 4085a...61c Hehe...dagens! Så ettersom du kanskje ikke kan få barn så må for guds skyld ikke de som kan klage over smerter og plager. Hmmm....du er ikke litt opptatt av deg selv vel? Det er faktisk mulig å ha empati med andre selvom du ikke er i en ønske situasjon selv. Anonymous poster hash: 4c0bf...1c0
*Miss Marple* Skrevet 16. desember 2013 #17 Skrevet 16. desember 2013 Ja stakkars deg som faktisk kan få barn. Anonymous poster hash: 4085a...61c Jeeezes..... jeg kommer trolig ikke til å få barn heller, men det går an å vise litt empati..... Anonymous poster hash: b2a82...a74 [/acronym Tenk på de som faktisk ikke kan få barn da! Da er det skikkelig provoserende å lese om hvor fælt og grusomt det er å være gravid! Anonymous poster hash: 4085a...61c Nå er det faktisk sånn at det å bli lei og sliten på slutten av et langt svangerskap er helt naturlig og faktisk også at man i stede for å grue seg til noe man vet blir hinsides vondt gleder seg til det kommer igang og man får hilse på babyen sin. Uansett om du selv kan få barn eller ikke, syns jeg det er veldig, veldig lite empatisk av deg å rakke ned på et medmenneske som er sliten og har vondt! Selvsagt er hun glad for at hun skal få baby, men det må være lov å ikke være glad for smerter? Til Hi, det er lov å syte og synes synd på deg selv. Det hjelper kanskje ikke så mye, men gjør nå litt godt å få lufte frustrasjonen uansett. Har ingen gode råd for å få ting igang, men tenk på at uansett er det bare snakk om dager før du får hilse på babyen din For en julegave dere får i år <3 Prøv å hvil deg mest mulig, ikke stress med å gjøre klart til jul og så plutselig er det igang. Lykke til og god bedring med både UVI, ryggvondt og kynnere - snart er det faktisk glemt
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #18 Skrevet 16. desember 2013 Takk takk Har pakket inn julegaver i dag Men ellers tatt det med ro og håper at mensmurringen jeg har hatt i dag ikke bare er UVIsmerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå