Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Når vi skal legge vår 4 uker gamle baby om natta ligger hun og lager "stønne-lyder"...Hun kan holde på slik i alt fra 5 minutter til en time (!!) før hun sovner ordentlig.. Noen som vet grunnen? Bare min baby som er sånn eller er dette noe som er vanlig? Er kun på kvelden disse lydene kommer Anonymous poster hash: 4f851...85f
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Anonymous poster hash: 4f851...85f
Isola&Lille+julegave Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Min laget masse koselyder også. Fast rituale før soving. Helt herlig å høre på. Nå er hun 3 år, og har litt ennå, men langt ifra slik det var. Verdens beste lyder <3
spiresnart Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Klarer ikke å nyte disse lydene jeg, høres ut som hun plages ;(
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Tenker at det høres ut som litt mageproblematikk som ikke er kolikk akkurat. Min første holdt på med sånt. Gjerne ofte gjennom natten også. Andremann hadde kolikk så han bare skrek. Da er litt stønning å foretrekke. Anonymous poster hash: a5018...9f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå