Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Mannen min har MYE hår på ryggen som han vil ha fjernet. Så vurderer å kjøpe en slik, men er usikker på om de virkelig virker eller om det er best å ta det hos en klinikk. Det vil jo koste en god del mer. Anonymous poster hash: 5a12d...b09
M@mm@nmin <3 <3 <3 Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Dytter... Lurer jeg også på!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Hehe, takk for det. Må jo finnes noen som har prøvd. Anonymous poster hash: 5a12d...b09
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 tviler, jeg har prøvd laser på klinikk uten bedring. og fikk akkurat vite at på oss "lyse" er det tull å bruke laser. laser er mer for de som er mørkere i huden. røttene dems ligger visst annerledes enn på de som er helt lyse og laser har bedre effekt på de. jeg kjenner flere lyse som har prøvd opptil 10 ganger, men kun kortvarig effekt. fakta om forskjell på hudfarge og effekt kommer fra en mørkhudet jente som jobber med dette. prøv heller voks? Anonymous poster hash: 21cd8...9de
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Dette lurer jeg også på - hvis det faktisk virker er det jo mye billigere enn å få det gjort på klinikk... Men jeg er skeptisk, slike instrumenter burde vel håndteres av autorisert helsepersonell, og det er ikke vi hjemme, i hvert fall...? Til #4: Det fungerer best på lys hud med mørke hår. Du blander kanskje med at det ikke virker på personer med lyse hår? http://nhi.no/sykdommer/kirurgi/plastisk-kirurgi/harfjerning-med-laser-26130.html?page=2 Anonymous poster hash: a6c4b...c45
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Har en bekjent som har prøvd en fra Elkjøp. Den virket, men tok veldig små partier av gangen og måtte gjenta prosessen på samme sted opptil 5-6 ganger før det ble mindre eller helt borte. Anonymous poster hash: 3a1a3...c4f
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 Ja, og den tok kun mørke hår. Anonymous poster hash: 3a1a3...c4f
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #8 Skrevet 16. desember 2013 Har en bekjent som har prøvd en fra Elkjøp. Den virket, men tok veldig små partier av gangen og måtte gjenta prosessen på samme sted opptil 5-6 ganger før det ble mindre eller helt borte. Anonymous poster hash: 3a1a3...c4f Men er den trygg å bruke, har hun lest noen tester og sånt? Og det er jo en laser, beskytter man øynene, eller hvordan gjør man det? Jeg mener ikke å spille dum, lurer bare veldig... Anonymous poster hash: a6c4b...c45
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #9 Skrevet 16. desember 2013 De er ikke akkurat helsepersonell de som jobber på hudpleiesalonger… Tror nok det er trygt når de får lov til å selge det i butikk i Norge! :-) Anonymous poster hash: f12f1...914
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå