Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Er andregangs, og denne gangen begynte jeg kjenne kynnere i uke 14-15, er nå i uke 17 og kjenner de opptil flere ganger til dagen. Livmora er rett under navlen og jeg kjenner jo det blir knall hardt. Er dette noe jeg burde sjekke opp i eller er det helt normalt? Anonymous poster hash: fd160...536
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Det var sånn til meg også. Gjennom hele sv.skapet :/ Anonymous poster hash: 6251d...6d0
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Tror ikke det er veldig normalt, men jeg hadde det på samme måte. Fra uke 17 var jeg omtrent invalid og klarte ikke kjøre til butikken og gå inn å handle. Skulle jeg noe, gikk det veeeldig sakte. Sa ifra både til lege og jm, men det ble liksom ikke spurt noe mer om det. Nå lå min morkake langt nede, over åpningen, så jeg måtte ha ks pga det. Mulig det hadde noe å gjøre med de kraftige kynnerne... Anonymous poster hash: 89c92...1a3
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Hi her, tenkte å si fra til neste kontroll. Med førstemann var jeg innlagt i uke 28, hadde sinnsykt mye og kraftige kynnere, og da var livmorhalsen i bevegelse. Lå inne i nesten en uke, fikk ikke gå på do uten følge eller noe. :/ Anonymous poster hash: fd160...536
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå