Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Mannen og jeg feirer jul med tvillingene på to år og svigermor. Mine foreldre feirer hos broren min, men har gitt oss penger til julegaver til barna. Nå er det slik at vi fikk mye penger, 1000 kr per barn, slik at veldig mye av julegavene er fra dem. Men de er jo ikke engang hos oss på julaften. Så jeg lurer på om noen av gavene kan være fra julenissen/dyra i skogen i stedet? Tvillingene er utrolig glade i besteforeldrene sine og det er stor sjanse for at det er sårt å få masse gaver fra mommo og beste når de ikke er der.. Huff dilemma det her.... Anonymous poster hash: 4126b...abf
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Skal også sies at svigermor har dårlig råd og ingen sjans til å matche gavehaugen fra mine foreldre. Vil ikke at hun skal føle på at det andre settet med besteforeldre har flere og mer populære gaver.. HI Anonymous poster hash: 4126b...abf
Shining Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Er du helt fjern? Du skal selvfølgelig ikke endre hvem gavene er i fra. Dyra i skogen? Hallo i luken.......
♥Madam Mim♥ Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Endre hvem som har gitt gavene??? Nei, vet du hva......!!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Nei det gjør du ikke. Du kan høre med foreldrene dine om du kan bruke noe til gave og sette resten inn på konto til de om det ikke er noe annet de trenger. Anonymous poster hash: a5a51...6c3
skjotta Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 enten kan du kjøpe dyre ting og dermed unngå "gavehaugen" eller så kan du sette penger inn på konto.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 Takk for tilbakemeldinger. Dere har selvfølgelig rett. Jeg går nok bare og overtenker det her. Sparer heller noen gaver til svigermor har dratt og foreldrene mine kommer på besøk. HI Anonymous poster hash: 4126b...abf
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #8 Skrevet 15. desember 2013 Takk for tilbakemeldinger. Dere har selvfølgelig rett. Jeg går nok bare og overtenker det her. Sparer heller noen gaver til svigermor har dratt og foreldrene mine kommer på besøk. HIAnonymous poster hash: 4126b...abf Veldig god ide! :-) hyggelig at du tenker på svigermor, selvom det er lett og overtenke også :-) Anonymous poster hash: f1f70...c62
skinnfilla Skrevet 15. desember 2013 #9 Skrevet 15. desember 2013 Her er det og forskjell på gaver fra besteforeldrene. Ingen reagerer på det, man kjøper etter lommeboka. Ungene blir fornøyde uansett. De vet at de får klær av farmor/farfar, masse klær, handler på salg gjennom året, for ca 500, de har 12 barnebarn. Min mamma/stefarhandler leker og det de ønsker seg for ca 1000 , de har 6 barnebarn Min pappa/stemor kjøper noe fornuftig og en leke for ca 600, de har 6 ,snart 8 barnebarn I år skal vi feire med mamma/stefar og svigers ,men det har ikke falt meg inn å tenke at det er forskjell på gavene. Her blir alle gaver tatt i mot med jubel
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. desember 2013 #10 Skrevet 15. desember 2013 Ungene har jo ikke begrep om verdier vel? Mamma bruker halvparten av det svigers bruker, men det vet jo ikke ungene. De er fornøyde om de får noe de liker, ikke hvis prisen er høy nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå