Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Får vel pepper nå, for jeg vet jo at man ikke skal tukle oppi der nå.. Men jeg måtte bare prøve.. Har hatt mye kynnere i det siste, er 35 uker på vei, med nr 4. Og da jeg kjente på den var den helt bløt, å jeg fikk 2 fingrer oppi åpningen og kunne sprike litt med de.. så ca 4 cm?? Ytterst kjentes det ut som en gummistrikk(??) og jeg kunne tøye den litt. Er jeg da moden? Er det vanlig å gå lenge med dette? Vil jo helst ikke at noe skal skje før nyttår da Anonymous poster hash: 2949a...197
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Fingra av fatet da vettu, før nyttår. Anonymous poster hash: ad7be...dcf
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Slik var det hos meg også (nr 4) i flere uker før fødsel, så er du heldig, holder lillen seg inne til over nyttår. Men det tyder nok på at du begynner å bli moden ja, så ville ikke holdt på noe mer oppi der Jeg kjente igjen samme dagen som babyen ble født (kjente ikke tegn til fødsel da) og da var alt bare mykt, ingen "strikk" ytterst, og kunne strekke til det jeg vil tro er var ti cm, for da klarte jeg ikke få fingrene mer fra hverandre. (Det sa de også når jeg kom inn på sykehuset noen timer etterpå, da var jeg 7-8 cm ,men kunne strekkes til ti. ) Og ja, jeg brukte selvsagt sterile hansker på Men ja, vet at man ikke skal tukle oppi der... Anonymous poster hash: 481a2...ea5
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Får strippe deg selv på ny året da... Anonymous poster hash: 0e087...b28
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Jeg kjente etter selv for en uke siden, fikk inn en finger (turte ikke å tøye det) og når jeg tok fingeren ut igjen rant det blod gitt.. ble litt redd da, håper ikke jeg gjorde noe dumt.. Anonymous poster hash: afc62...163
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Takk for svar, skal prøve å ligge unna fremover Anonymous poster hash: 2949a...197
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 I alle dager!! Anonymous poster hash: 5c47b...eca
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #8 Skrevet 15. desember 2013 Har også hatt endel slim de siste ukene, men ikke noe med blod i.. Å, søren at man glemmer så mye fra forrige sv.skap da.. Husker ikke hvordan det var på slutten. 3mann kom 3 uker før termin iallefall. Anonymous poster hash: 2949a...197
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå