Gå til innhold

Er vanlig Reima ubrukelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte Reima til halv pris på Lekmer.no. Ikke Reima tec, men vanlig Reima vannsøyle 5000. Kanskje det var et dårlig kjøp?

Anonymous poster hash: 88841...ffe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg også kjøpte det der tidligere i desember.

Sønnen vår på 4 1/2 år var ute i våt snø i tre timer og han var ikke våt når han kom inn.

Så jeg synes den holdt bra selvom vannsøylen er "lav"

Anonymous poster hash: 10a5b...e6d
Skrevet

5000 mm vannsøyle? Trodde vanlig reima hadde 10.000 mm. Når det er sagt, jeg har brukt reflex sine noen år, og har vært fornøyd med 5000 mm på dem (og det i Bergen) :)

Anonymous poster hash: 241d7...e44
Skrevet (endret)

Vannsøylen er vel ikke lavere enn feks Reflex sine dresser. Vi pleier ikke å kjøpe Reima, men Reflex pga prisen.

Satser på at det holder. Lite snø her i vest. Når det regner bruker de regntøy :)

Hilsen HI (var ikke meningen å være anonym på dette)

Endret av Bumblebeee
Skrevet

Tec og Tec+ er mer slitesterke enn vanlig Reima.

Det kan gå helt fint, men det kan også bli hull og revner fort.

Anonymous poster hash: cc7a3...ea5
Skrevet

5000 mm vannsøyle? Trodde vanlig reima hadde 10.000 mm. Når det er sagt, jeg har brukt reflex sine noen år, og har vært fornøyd med 5000 mm på dem (og det i Bergen) :)

Reima Tec har 10000 i vannsøyle. "Vanlig" reima og Reima Kiddo har 3000-8000.

Anonymous poster hash: 2ba00...4bc

Skrevet

Reima Tec har 10000 i vannsøyle. "Vanlig" reima og Reima Kiddo har 3000-8000.

Anonymous poster hash: 2ba00...4bc

Ok :)

Skrevet

Vel hittil i år har ikke Reima med "kun" 5000 mm vannsøyle fungert knall til en liten gutt på to år som er veldig mye ute ;) Ikke blitt våt og dressen ser like fin ut. Ifjor brukte vi refleks og det funket også supert. 

Anonymous poster hash: 776b0...d98
Skrevet

Den dressen har jeg også,å første dagen han brukte dressen ute i barnehagen så ble han gjennomvåt å måtte skifte klær.

Riktig nok regnet det kraftig med dette syns jeg er for dårlig!

Anonymous poster hash: 217c4...57f
Skrevet

Den dressen har jeg også,å første dagen han brukte dressen ute i barnehagen så ble han gjennomvåt å måtte skifte klær.

Er vel bedre å bruke regntøy når det regner kraftig? Det gjør de iallefall i bhg her.

Skrevet

Er vel bedre å bruke regntøy når det regner kraftig? Det gjør de iallefall i bhg her.

Hehe joda jeg lærte for at regntøy var ett must likevel.

Men før jeg kjøpte dressen så leste jeg diverse steder at visst du kjøpte reimadressen så trengte du ikke regntøy.

Så jeg syns det hørtes bra ut å kjøpt dressen å ble dermed skuffet når han blir gjennomvåt første dagen han brukte dressen.

Jaja har hvertfall lært noe av opplevelsen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...