Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Jeg begynner snart på jobb. Jobber på sykehus i turnus. Jobben ønsker at jeg skal ta ammefri i forbindelse med lunsj på jobb. Vi bor ikke sånn til at man rekker hjemom for å amme. Bare reisetiden vil ta lenger enn tiden jeg vil få fri. Og mannen kan heller ikke komme til jobb for da hadde jo han og babyen brukt 3 timer på reisevei hver dag. Noen andre på sykehus som har hatt ammefri? Hvordan løste dere det? Anonymous poster hash: 5590c...452
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Jeg jobber turnus, ikke sykehus, men jobben var likevel avhengig av at jeg var der til vaktene mine. Kunne heller ikke reise hjem pga lang reiseveg. Til og begynne med hadde jeg en time før vakt og pumpet midt i vakta. Dette funket dårlig, var stresset og det ble ofte ikke tid til at jeg kunne få pumpet meg. Stresset gjorde at jeg ikke fikk ut noe særlig melk. Endte tilslutt med at jeg gikk en time før da arbeidsgiver mente det beste for de var at jeg kom til overlapping. Ved langvakter hadde jeg en time før og etter vakta. De måtte bare løse det på en måte og slå sammen brukerne når jeg gikk. Men er det mulig at du pumper i lunsjen? Anonymous poster hash: 175a6...a58
1. gang:) og engang til:) Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Tror faktisk at man har krav på enten en halv time på morgen og ettermiddag, totalt en time. Eller en hel time morgen eller ettermiddag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå