Gå til innhold

Hvilke merkelapper er best (samme som småtroll 1-2 år)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Mini skal begynne i b.hagen over nyåret, så da må vel klær og annet utstyr merkes.

Noen som vil dele hvilken leverandør de har vært fornøyd med? Og hvem man bør styre unna?

Det er vel så at det finnes merklapper som kan brukes på både klær, matboks, drikkeflaske osv, -og som tåler både klesvaskemaskinen og oppvaskmaskinen!?

Det er slike jeg er ute etter! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en merkepenn til tøy, jeg. Det jeg skriver tåler både oppvaskmaskin og vaskemaskin, veldig fornøyd. Moren min som kjøpte den, da, så veit ikke helt hvor den er fra...

Skrevet

Har selv brukt klistrelapper. Kjøpte en pakke med klistrelapper og strykelapper i en pakke, men strykelappene gidder jeg aldri å bruke, for kjøper gjerne ikke så mange plagg som skal merkes om gangen og da blir det litt mye styr. Lappene sitter godt som bare det. Vasker klær OFTE og tørker i trommel, har enda ikke opplevd at de har detti av. Brukes også på sko, mat/drikkeflasker etc. Ikke alle klær som er like lette å skrive på, siden det er mørke farger + tusj på matboks forsvinner veldig fort

http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article812781.ece

Skrevet

Foreldre & Barn sin test viser at det ikke er store kvalitetsforskjeller på klistrelapper og strykelapper.

Etter ti vask satt alle navnelappene godt fast på plagget, drikkeflasken og matboksen vi brukte i testen.

Lappene holdt fasongen, og skriften var uforandret. Så her er det bare å gå etter pris og design!

Skrevet

Merkepenn er best!! Bare styr med lapper.

Skrevet

Askeladden fargede klistrelapper. Love!

• 1 måned senere...
Skrevet

Tusen takk for alle svar! :)

Bestilte fra askeladden, både strykelapper og de nye klistrelappene som skal kunne brukes på alt (og har fine farger).

Strykelappene sitter godt! Klistrelappene har begynt å løsne litt nå etter to vask bare.... Satte de kun på ullklær da de vaskes mer skånsomt og ikke så ofte. Og har de også på yttertøy, men det er ikke vasket ennå.

Mulig det er pga at ikke alle ullplaggene hadde sånn lap med størrelse og vaskeanvisning, til å feste på. Men da har jeg delt min erfaring: de sitter ikke godt rett på ull. MEN: de sitter veldig godt på flasker o.l. Vasker de i oppvaskmaskinen på varmeste og hardeste program uten at de løsner! :)

Så jeg er fornøyd med begge typene, -til sitt bruk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...