Gjest Helle_Høygir Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Kroppen verker og frostriene herjer - jeg har da ikke ork eller tid til å bli syk nå???? Det er helt utrolig hvor slått ut man kan bli av verkende ledd og en kald kropp. Gravde frem varmeflasken nå og lar den tine opp min vonde rygg. Jeg hater hater hater influensa og kroppsverking..
sug lut Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Stakkar! Huff, håper noen kan ta vare på deg og at minsten er grei med sin syke mor!
Ziva Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Inn i dusjen eller opp i badekaret og sett på varmtvannet. God bedring, her i huset herjer spysjuken.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Hehe minsten ville overhodet ikke sove, så jeg mistenker grei mot mor ikke ligger i hans vokabular. Ligger under teppe med te og gloheit varmeflaske nå - det var gull! Har en Nashville på boksen - det kurerer vel gruff og mer til?
Mama Christmas Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 God bedring! Håper det kan soves av i løpet av natta. Ellers sverger jeg til kamillete eller ingefærte, ingefær varmer godt ut i tåspissene, en genial urt til frostrier og generelt forkjølelsessyke. Kamille er betennelsesdempende og beroligende, gjør bare godt i en syk kropp.
Mistletoe and wine Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 God bedring, håper det går fort over Nashville kurerer det meste, det skal jeg også se på i kveld. Håper det kurerer en verkende og sliten rygg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå