Gå til innhold

Vart jeg lurt eller ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte Emmaljunga scooter 2.0 mod 2014 med fotpose, vinterpose, stelleveske. Den var farge svart og alt var i samme fargen. Fikk den for 4300 kr eller vart jeg lurt ?

Anonymous poster hash: 5acb1...295

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg, men håper virkelig ikke du var så dum å gi den summen! :P

Anonymous poster hash: b3298...6c0
Skrevet

Det hørtes ikke ut som et tilbud ihverfall. Stelleveska koster jo litt. Så hvis det var en VELDIG fancy og god vinterpose så var det vel en akseptabel sum :)

Anonymous poster hash: 89802...fea

Skrevet

Her i Norge?

Anonymous poster hash: 4da92...31d
Skrevet

Bare vognen koster vel noe som 3000-3500? Så det var kanskje ikke noe kupp, men sparte nok noen hundrelapper.

Skrevet

Vogna koster 3500,-

Fotpose 500,-

Stelleveske 800,-

Synes det var en grei pris hvis det var den vogna du ville ha :) Personlig ville jeg gått for en med høyere trillekomfort, men er jo en ok vogn og holder seg godt i pris med tanke på videresalg.

Anonymous poster hash: 4dd50...9b1

Skrevet

Vogna koster 3500,-

Fotpose 500,-

Stelleveske 800,-

Synes det var en grei pris hvis det var den vogna du ville ha :) Personlig ville jeg gått for en med høyere trillekomfort, men er jo en ok vogn og holder seg godt i pris med tanke på videresalg.

Ja, hvis du kjøpte alt nytt altså. Var det brukt var det nok litt mye med mindre den vinterposen er voksi eller annen kvalitetspose. (Så det nå først jeg)

Skrevet

Vogna koster 3500,-

Fotpose 500,-

Stelleveske 800,-

Synes det var en grei pris hvis det var den vogna du ville ha :) Personlig ville jeg gått for en med høyere trillekomfort, men er jo en ok vogn og holder seg godt i pris med tanke på videresalg. Anonymous poster hash: 4dd50...9b1

Ja, hvis du kjøpte alt nytt altså. Var det brukt var det nok litt mye med mindre den vinterposen er voksi eller annen kvalitetspose. (Så det nå først jeg) Anonymous poster hash: 4dd50...9b1
Vinterposen kosta 995 ny og alt var nytt.

Anonymous poster hash: 5acb1...295

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...