Gå til innhold

Hva slags vinterjakke/dunkåpe/parkas har du i vinter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er du fornøyd?

Anonymous poster hash: 28fa8...854
Videoannonse
Annonse
Skrevet

bb by dakota kåpe med ca 40% ull knal rød med en kjukk svart "stripe"rundt hoftene, veldig fin om det ikke er så kaldt eller om man bare skal ut/inn av bilen eller på sentret & boblejakke i lys lilla, den er kjempe varm & overaskende tynn med tanke på hvor varm den er kjøpt på vildmarks butikken på salg kosta ca 600. kjempe fornøyd med begge to. har også et 10´talls "ull"kåper i alle mulige farger som ikke er varme i det hele tatt som jeg nesten aldri bruker. allt er kjøpt på salg i fjor & årene før.

Skrevet

en sort parkas fra 24. Fikk den av mannen i julegave i fjor og er kjempe fornøyd :)

Skrevet

En marineblå fra Vero Moda med dun og fjær. Veldig god og varm, og fikk den på salg til halv pris i fjor.

MEN den er stiv og stor og ikke så veldig bevegelig.

Varm er den, men det skal være veldig kaldt om jeg tar på meg den på grunn av manglende mobilitet.

Skal kjøpe meg en sånn lett Peak boblejakke om de kommer på salg.

Skrevet

Har en parkas fra fjellreven, veldig fornøyd! Kjøpt på et supersalg og betalte 2000 kr :-)

Anonymous poster hash: bac11...d10

Skrevet

Dunjakke fra Bergans, dunjakke fra Stormberg eller en dunjakke fra Nordheim for kalde dager, og en parkas fra Stormberg for de mildere. 

Anonymous poster hash: 31ac6...e9b
Skrevet

Har i flere vintre i Trondheim hatt dunjakke fra Bergans og vært storfornøyd!!
Nå har jeg flyttet til "varmere strøk" og har nå bare en enkel ullkåpe eller regnjakke. Er på jakt etter en ny regnkåpe men har ikke bestemt meg eller fått fingen ut til å faktisk kjøpe en.

Anonymous poster hash: 6a591...7ac
Skrevet (endret)

Bergens dunkåpe å er veldig fornøyd med den ja :)

Endret av me_87
Skrevet

Har en Lutha dunkåpe og en marineblå parkas fra Jean Paul.

Skrevet

Peakperformance. Tykk og god parkas. Veldig fornøyd, kommer sikkert til å ha den noen år.

Anonymous poster hash: 6d88d...eda
Skrevet

Kjøpte en blå parkas på mango i år.. Veldig fornøyd med den!!

Anonymous poster hash: 7fef3...c29

Skrevet

Arcteryx til å stå på ski. Til vanlig bruker jeg kort kåpe i ull, litt lenger kåpe i ull eller Peak Performance tynn dunjakke.

Anonymous poster hash: baced...8a2

Skrevet

Arcteryx til å stå på ski. Til vanlig bruker jeg kort kåpe i ull, litt lenger kåpe i ull eller Peak Performance tynn dunjakke.

Forøvrig bare Peak Performance som er nytt fra i år, jeg pleier å holde på klærne mine til de er slitte.

Skrevet

Jeg har en fantastisk fin kjeledress fra europris. Ser ut som en forvokst blåbær-teletubbie :-D

Har ingen vinterjakke bortsett fra en høst/vår kåpe fra cubus. Alle andre jakker har jeg lagt bort fordi jeg drkner i dem. Har blitt altfor store.

Tenkte jeg skulle kjøpe en etter jul og da er det nok stor fare for at det blir en eller annen varm og god jakke fra Stormberg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...