Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Dere som har hatt en eller flere ons og ferieflørter. Hvorfor gjør/ gjorde dere det? Tenker dere med musa (eller pikken)? Er alle tanker om hvilken risiko man utsetter seg for fullstendig fraværende? Det finnes tross alt endel sykdommer der ute som ingen ønsker seg og faren for å få en slik med på kjøpet er overhengende når man har seg med andre som er lette på tråden. Ung og dum kjøper jeg ikke for så dum kan man ikke være selv når man er ung. Anonymous poster hash: 3d346...941
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Hørt om kondom???? Anonymous poster hash: e1593...b4e
Papegøyeblomst Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Hørt om kondom? Jeg kan bare snakke for meg selv, men årsaken til at jeg har sex er vel åpenbar - jeg er kåt, og har lyst til å ha sex med vedkommende? Hvorfor skal jeg nekte meg selv det? Jeg er ferdig med ONS i fylla for lenge siden, det hørte 20-åra til. Nå er jeg over 40, og lite interessert i noe fast forhold slik livssituasjonen min er nå. Derfor nyter jeg uforpliktende sex- det blir som et ONS, bare planlagt, og i edru tilstand. Hva er galt med det? Med noen blir det bare med den ene gangen, med andre blir det flere ganger. Jeg har full respekt for at andre har et mer "alvorlig" syn på sex, at det kun hører hjemme i et kjærlighetsforhold,- men for meg er sex noe moro og deilig - og kondom er et must...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå