Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Så den på ammehjelpen i dag. Anonymous poster hash: 06069...aca
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Det fins jo ingen tvil om at brystmelk er best for babyer. Men får man ikke til, blir de jo flotte barn allikevel. Med gjennomsnittlig litt mindre intelligens og litt høyere risiko for astma/allergi/sykdom. Anonymous poster hash: 491bc...c8e
Monajenten Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Ser liksom ikke helt poenget med sånne tråder. De aller fleste gjør sitt ytterste for å få til ammingen, men om det ikke går, hvorfor skal man da i tillegg måtte slite med dårlig samvittighet og kommentarer fra alle hold?
♥Madam Mim♥ Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Når man kan velge mellom mme og en unge som vil dø av sult så har man ikke stort valg har man vel? Flott for de som får til amming, men trenger vel søren ikke å rakke ned på oss som ikke får det til med å fortelle hvor ille mme er? Er ingen god tanke at dersom jeg levde for 100 år siden så ville ingen av mine barn blitt eldre enn en måned eller to....
kosemamma<3 Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Jeg har ikke ammet noen av ungene. Det gikk ingen av gangene, bortsett fra minstemann som jeg fikk ammet i 2 mnd. Jeg har felt mange tårer for at det ble slikt, men hadde jeg kunnet trylle, da skulle jaggu jeg også ha fått ammet barna mine. Jeg vet at brystmelk er best for barnet og jeg valgte IKKE at det skulle bli slikt selv.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Så fordi det finnes noen som ikke kan/ikke vil amme skal vi la være å snakke om fordelene om å amme??? Hva med de som kanskje er i tvil om de skal eller ikke skal amme? Herregud...dere er så defensive! Anonymous poster hash: 06069...aca
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 Jeg var ikke etter noen her! Synes bare det er fint å opplyse om fordelene for de som kanskje vurderer. Og for de som ammer er det en fin motivasjon til å fortsette. Er det noe galt i det? Anonymous poster hash: 06069...aca
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #8 Skrevet 15. desember 2013 Men sorry da. Var ikke klar over at det ikke er lov å snakke om amming siden det er ikke alle som kan amme. Kanskje hele gravid forumet skal legges ned dersom det ikke er alle som kan bli gravid. Anonymous poster hash: 06069...aca
♥Madam Mim♥ Skrevet 15. desember 2013 #9 Skrevet 15. desember 2013 Jeg var ikke etter noen her! Synes bare det er fint å opplyse om fordelene for de som kanskje vurderer. Og for de som ammer er det en fin motivasjon til å fortsette. Er det noe galt i det? Anonymous poster hash: 06069...aca Nei, hvis dette var din intensjon så er det ikke noe galt i det. Grunnen til at vi er så hårsåre er at det er en del ammere her inne som ser veldig ned på oss som ikke får det til. Vi har liksom ikke prøvd godt nok osv. Føler de mener at vi er med vilje gir noe som ikke er så bra for barna våre fordi vi ikke gidder. Har vært utallige tråder om det her så da tar vi det litt som et selvfølge at dette var enda en av dem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå