Gå til innhold

noe er annerledes nedentil, hjelp?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stod akkurat.i dusjen, og vasket meg nedentil.. Så kjente jeg at noe var annerledes.... Noe "klumpete" som jeg kunne dytte på... Fant fram speil når jeg kom ut av dusjen, og det jeg så, er at det er noe lyserosa der, ser ut som det stikker ut av skjeden.... 16 mnd siden fødsel, og vært flink til å trene "knipe og holde" hele tiden.... Noen som har opplevd det??

Anonymous poster hash: df8b0...f95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, det er livmorfremfall. Livmoren har rett og slett falt ut. Kontakt lege for operasjon.

Anonymous poster hash: 7323e...3e5

Skrevet

Det samme har jeg, trodde det var normalt?!

Æsj..

Nå ble jeg beskymra!

Anonymous poster hash: 5e6a8...d88

Skrevet

Det er ikke normalt og det må opereres.

Skrevet

Æsj?? Hva er det for en ting å si? Gad.

Hørers ut som livmorfremfall ja. Ta deg en tur til legen din for en GUsjekk, så finner dere fort ut av det :-)

Anonymous poster hash: ff9b5...e8b

Skrevet

Eh, hva er "æsj" for en ting å si? Det er da ikke ekkelt, men noe som bør sjekkes opp i. Kontakt legen, få henvisning til GU om ikke legen gjør sjekken selv.

Anonymous poster hash: 787fd...d9c
Skrevet

Det kan også være en cyste. Få det undersøkt, antakelig bør det gjøres noe med.

Skrevet

Det er jo kjempeekkelt! Ikke mye delikat å ha noe som henger ut av fiffinetten akkurat.

Skrevet

Jeg har noe som høres likt ut, men legen sa ingenting når eg satt inn spiral eller når jeg skulle sjekke spiral noen uker etter. Regner med det hadde blitt nevnt om det var noe galt :)

Anonymous poster hash: 8f8fe...503

Skrevet

Herre min hatt folkens æsj og kjempeekkelt??

Det kan være flere ting, men ingenting som ikke kan fikses på :) ta deg en tur til legen å ikke hør på hønsene her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...