Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 ...og er fast bestemt på at voldteksmann skal betale barnebidrag. Risikerer ikke hun at han da kan få innvilget samværsrett!? Anonymous poster hash: 5eb54...529
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Jo? Anonymous poster hash: c921e...b38
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 ...og er fast bestemt på at voldteksmann skal betale barnebidrag. Risikerer ikke hun at han da kan få innvilget samværsrett!? Anonymous poster hash: 5eb54...529 Jo, om han skal være oppført som far så. Stakkars dame, kunne aldri beholdt i hennes sko :s Anonymous poster hash: 2bda2...e8f
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Det er heldigvis flere måneder til fødsel, håper hun tar til fornuft, og fører opp "far ukjent"... Anonymous poster hash: 5eb54...529
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Ja, vil hun ha bidrag, må hun føre han opp som far. Da får han vel også en form for samværsrett. Dette ville jeg aldri gått gjennom... Anonymous poster hash: 268c2...596
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Hadde jeg aldri gjort, om jeg hadde gjort det hadde jeg hatet ungen min av hele mitt hjerte. Men så er enkelte født til å være dumme også da. Hun kommer til å angre. Antar ut i fra nikket ditt at du er født i 94. Håper i allefall det, for et dummere og mindre gjennomtenkt svar har jeg aldri sett her inne før. Hate sitt eget barn? Nei, stakkars deg lille venn sier jeg bare... Kom tilbake når du har kommet forbi tenåra... Anonymous poster hash: 6d6a1...c43
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 Hadde jeg aldri gjort, om jeg hadde gjort det hadde jeg hatet ungen min av hele mitt hjerte. Men så er enkelte født til å være dumme også da. Hun kommer til å angre. Hadde du virkelig hatet ungen din? Virkelig? Her er foster/barnet helt uskyldig Anonymous poster hash: 1969a...255
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #8 Skrevet 15. desember 2013 Hadde jeg aldri gjort, om jeg hadde gjort det hadde jeg hatet ungen min av hele mitt hjerte. Men så er enkelte født til å være dumme også da. Hun kommer til å angre. Oi.. Da har du misforstått, det er ikke barnets skyld, at far er voldtektsmann!! Det er klart hun kommer til å elske barnet sitt, ellers ville hun jo aldri beholdt... Anonymous poster hash: 5eb54...529
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #9 Skrevet 15. desember 2013 Hadde jeg aldri gjort, om jeg hadde gjort det hadde jeg hatet ungen min av hele mitt hjerte. Men så er enkelte født til å være dumme også da. Hun kommer til å angre.Antar ut i fra nikket ditt at du er født i 94. Håper i allefall det, for et dummere og mindre gjennomtenkt svar har jeg aldri sett her inne før. Hate sitt eget barn? Nei, stakkars deg lille venn sier jeg bare... Kom tilbake når du har kommet forbi tenåra... Anonymous poster hash: 6d6a1...c43 Men, du skal ha det Jente 1994, at du får i allefall bekreftet ene påstanden din med innlegget ditt. Enkelte mennesker er bare født dumme... Anonymous poster hash: 6d6a1...c43
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #10 Skrevet 15. desember 2013 Er sterkt imot abort, MEN hadde jeg blitt voldtatt hadde jeg nok tatt abort... Det er opp til hver enkelt så klart, men jeg hadde hvertfall ikke taklet det. At han kanskje skal få samværsrett i tilegg og at hun må ha noe med han å gjøre resten av livet? Huff, får vondt av at noen opplever slikt.. Anonymous poster hash: b3fb4...7fd
Gjest 5 andre Skrevet 15. desember 2013 #11 Skrevet 15. desember 2013 (endret) Hadde jeg aldri gjort, om jeg hadde gjort det hadde jeg hatet ungen min av hele mitt hjerte. Men så er enkelte født til å være dumme også da. Hun kommer til å angre. Hadde du virkelig hatet ungen din? Virkelig? Her er foster/barnet helt uskyldig Anonymous poster hash: 1969a...255 Tenk deg det å måtte se voldtektsmannen i barnet ditt, det å måtte leve med det resten av livet ditt. Det å huske på hendelsen hver dag for resten av livet ditt for at du ser ungen din, kommer på samme hvor fantastisk barnet er. Vet hvordan det er å bli voldtatt og kan aldri ha tenkt meg å beholde barnet til den avskyelige mannen. Hun trenger da ikke barnet for å bli minnet på voldtekten. Noen legger slike tragiske hendelser fra seg nok så raskt, mens andre kverner på det daglig i år etter år - selv om det ikke er et barn i bildet. Vi er forskjellig. Jeg er sikker på at det er fullt mulig å elske et barn selv om du hater faren, og for alt vi vet får hun kyndig hjelp til å bearbeide denne hendelsen. Hvorvidt hun er i stand til å forholde seg til voldtektsmannen som barnefar, er det bare hun som kan svare på. Mange klarer å omgås den som voldtok, for i en del av tilfellene dreier dette seg om personer de kjenner mer eller mindre fra før. Endret 15. desember 2013 av 5 andre
Sint naken biltyv Skrevet 15. desember 2013 #12 Skrevet 15. desember 2013 Hadde jeg aldri gjort, om jeg hadde gjort det hadde jeg hatet ungen min av hele mitt hjerte. Men så er enkelte født til å være dumme også da. Hun kommer til å angre.Antar ut i fra nikket ditt at du er født i 94. Håper i allefall det, for et dummere og mindre gjennomtenkt svar har jeg aldri sett her inne før. Hate sitt eget barn? Nei, stakkars deg lille venn sier jeg bare... Kom tilbake når du har kommet forbi tenåra... Anonymous poster hash: 6d6a1...c43 Men, du skal ha det Jente 1994, at du får i allefall bekreftet ene påstanden din med innlegget ditt. Enkelte mennesker er bare født dumme... Anonymous poster hash: 6d6a1...c43 Enig!!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #13 Skrevet 15. desember 2013 Hadde jeg aldri gjort, om jeg hadde gjort det hadde jeg hatet ungen min av hele mitt hjerte. Men så er enkelte født til å være dumme også da. Hun kommer til å angre. Hadde du virkelig hatet ungen din? Virkelig? Her er foster/barnet helt uskyldigAnonymous poster hash: 1969a...255 Tenk deg det å måtte se voldtektsmannen i barnet ditt, det å måtte leve med det resten av livet ditt. Det å huske på hendelsen hver dag for resten av livet ditt for at du ser ungen din, kommer på samme hvor fantastisk barnet er. Vet hvordan det er å bli voldtatt og kan aldri ha tenkt meg å beholde barnet til den avskyelige mannen. Voldtekten kommer hun til å huske resten av livet uansett! Kanskje hun faktisk klarer å se på barnet som noe positivt istedenfor? At det faktisk på en syk måte kom noe godt ut av det? Hun kommer til å elske barnet sitt ubetinget. Det virker som hun er bestemt på valget sitt og derfor også gjennomtenkt. Anonymous poster hash: 668bc...ef8
skjotta Skrevet 15. desember 2013 #14 Skrevet 15. desember 2013 Hadde jeg aldri gjort, om jeg hadde gjort det hadde jeg hatet ungen min av hele mitt hjerte. Men så er enkelte født til å være dumme også da. Hun kommer til å angre. Hadde du virkelig hatet ungen din? Virkelig? Her er foster/barnet helt uskyldigAnonymous poster hash: 1969a...255 Tenk deg det å måtte se voldtektsmannen i barnet ditt, det å måtte leve med det resten av livet ditt. Det å huske på hendelsen hver dag for resten av livet ditt for at du ser ungen din, kommer på samme hvor fantastisk barnet er. Vet hvordan det er å bli voldtatt og kan aldri ha tenkt meg å beholde barnet til den avskyelige mannen.Voldtekten kommer hun til å huske resten av livet uansett! Kanskje hun faktisk klarer å se på barnet som noe positivt istedenfor? At det faktisk på en syk måte kom noe godt ut av det? Hun kommer til å elske barnet sitt ubetinget. Det virker som hun er bestemt på valget sitt og derfor også gjennomtenkt. Anonymous poster hash: 668bc...ef8 Dersom motivasjonen for å beholde er å få ett barn hun kan elske er jeg enig. Dersom motivasjonen er at voldtektsmannen "skal betale" blir jeg litt med tvilsom...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #15 Skrevet 15. desember 2013 Hadde jeg aldri gjort, om jeg hadde gjort det hadde jeg hatet ungen min av hele mitt hjerte. Men så er enkelte født til å være dumme også da. Hun kommer til å angre. Hadde du virkelig hatet ungen din? Virkelig? Her er foster/barnet helt uskyldig Anonymous poster hash: 1969a...255 Tenk deg det å måtte se voldtektsmannen i barnet ditt, det å måtte leve med det resten av livet ditt. Det å huske på hendelsen hver dag for resten av livet ditt for at du ser ungen din, kommer på samme hvor fantastisk barnet er. Vet hvordan det er å bli voldtatt og kan aldri ha tenkt meg å beholde barnet til den avskyelige mannen. Barnet kan jo ingenting for voldtekten.. Jeg ble seksuelt misbrukt over flere år av min onkel da jeg var bare barnet , årene har gått og han har fått sine egne unger men jeg kunne ikke tenke meg å hate hans barn av hele mitt hjerte bare fordi de ligner noe inni hampen på han og da kan minne meg om hvordan det var å bli misbrukkt???? Anonymous poster hash: bb3f2...a41
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #16 Skrevet 15. desember 2013 Jeg har selv blitt voldtatt og valgte å beholde barnet. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg elsker barnet mitt over alt i hele verden. Jeg tror h*n er grunnen til at jeg lettere har kommet over den traumatiske opplevelsen... Eller man kommer vel aldri helt over det, jeg sliter jo med noen "ettervirkninger" som plutselig dukker opp, men det har aldri hatt noe med barnet å gjøre. Jeg ble rådet av fagfolk å skrive opp far som ukjent, hvis ikke får han foreldrerett og blir varslet om at barnet eksisterer. Man kan få mange rare reaksjoner etter en slik opplevelse, men med mindre venninnen din vil la barnet ha samvær med en voldtektsmann så vil jeg fraråde henne å oppføre barnefar og kreve noe som helst. Jeg vet at det er litt på kanten av loven, men jeg mener det er greit når det kommer til å beskytte mor og barn fra en voldsmann. Anonymous poster hash: 2469c...9dc
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #17 Skrevet 15. desember 2013 Hadde jeg aldri gjort, om jeg hadde gjort det hadde jeg hatet ungen min av hele mitt hjerte. Men så er enkelte født til å være dumme også da. Hun kommer til å angre.Antar ut i fra nikket ditt at du er født i 94. Håper i allefall det, for et dummere og mindre gjennomtenkt svar har jeg aldri sett her inne før. Hate sitt eget barn? Nei, stakkars deg lille venn sier jeg bare... Kom tilbake når du har kommet forbi tenåra... Anonymous poster hash: 6d6a1...c43 Hvis man er født i 1994, er man faktisk 20 år gammel! Anonymous poster hash: a361b...fcd
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #18 Skrevet 15. desember 2013 Jeg har et barn pga en voldtekt. Jeg husker ingenting av voldtekten, var dopet ned på rohypnol. Far er ikke inn i blldet, elsker barnet mitt, men det er vanskelig til tider. Barn vil etterhvert spørre om sitt opphav, og en dag må de også få vite sannheten. Jeg vil nok kansje anbefale abort for de fleste, man må være tykkhudet og vanvittig sterk, det blir fort rykter og spekulasjoner. Til jente 1994, jeg tror det er umulig å hate sitt eget barn, barnet er uskyldig. Anonymous poster hash: d7f6f...00f
Ziva Skrevet 15. desember 2013 #19 Skrevet 15. desember 2013 Hadde jeg aldri gjort, om jeg hadde gjort det hadde jeg hatet ungen min av hele mitt hjerte. Men så er enkelte født til å være dumme også da. Hun kommer til å angre.Antar ut i fra nikket ditt at du er født i 94. Håper i allefall det, for et dummere og mindre gjennomtenkt svar har jeg aldri sett her inne før.Hate sitt eget barn? Nei, stakkars deg lille venn sier jeg bare... Kom tilbake når du har kommet forbi tenåra...Anonymous poster hash: 6d6a1...c43 Hvis man er født i 1994, er man faktisk 20 år gammel! Anonymous poster hash: a361b...fcd Man er nok ikke 20 før i 2014 hvis man er født i 1994!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #20 Skrevet 15. desember 2013 Hadde jeg aldri gjort, om jeg hadde gjort det hadde jeg hatet ungen min av hele mitt hjerte. Men så er enkelte født til å være dumme også da. Hun kommer til å angre.Antar ut i fra nikket ditt at du er født i 94. Håper i allefall det, for et dummere og mindre gjennomtenkt svar har jeg aldri sett her inne før. Hate sitt eget barn? Nei, stakkars deg lille venn sier jeg bare... Kom tilbake når du har kommet forbi tenåra... Anonymous poster hash: 6d6a1...c43 Hvis man er født i 1994, er man faktisk 20 år gammel! Anonymous poster hash: a361b...fcd 1994-2013 er faktisk 19 år. Matte er ikke helt din greie? Anonymous poster hash: 7a1c8...a5f
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #21 Skrevet 15. desember 2013 Bare et lite spørsmål siden jeg egentlig vet veldig lite om dette..En far kan miste retten til samvær med sitt barn.Dersom en mann er anmelt for voldtekt av en kvinne, og hun blir gravid som resultat av voldtekten, vil det være nok for at han mister retten til samvær? Anonymous poster hash: 58dab...614
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #22 Skrevet 15. desember 2013 Bare et lite spørsmål siden jeg egentlig vet veldig lite om dette.. En far kan miste retten til samvær med sitt barn. Dersom en mann er anmelt for voldtekt av en kvinne, og hun blir gravid som resultat av voldtekten, vil det være nok for at han mister retten til samvær? Anonymous poster hash: 58dab...614 Nei. Han vil ha rett på samvær med barnet om han vil det. Anonymous poster hash: 98d3f...209
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #23 Skrevet 15. desember 2013 Hadde jeg aldri gjort, om jeg hadde gjort det hadde jeg hatet ungen min av hele mitt hjerte. Men så er enkelte født til å være dumme også da. Hun kommer til å angre.Antar ut i fra nikket ditt at du er født i 94. Håper i allefall det, for et dummere og mindre gjennomtenkt svar har jeg aldri sett her inne før. Hate sitt eget barn? Nei, stakkars deg lille venn sier jeg bare... Kom tilbake når du har kommet forbi tenåra... Anonymous poster hash: 6d6a1...c43 Hvis man er født i 1994, er man faktisk 20 år gammel! Anonymous poster hash: a361b...fcd En av oss sliter med mattekunnskapen her. Vi er da vitterlig i 2013 er ikke vi? Det vil vel si at man da ikke blir 20 før i 2014. Dermed er man 19 år og fortsatt tenåring... Anonymous poster hash: 6d6a1...c43
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #24 Skrevet 15. desember 2013 Hi her.. Hun og advokaten er i gang med å finne ut av loven. Advokaten anbefaler jo "ukjent far", men hun vil ikke ta en avgjørelse på hva hun skal gjøre, før hun vet mer om hva han evt vil ha krav på, samtidig som hun håper at han må ut med barnebidrag. Hun er nå kommet såpass langt, at abort ikke er aktuelt lengre.. Anonymous poster hash: 5eb54...529
Jentesnart20 Skrevet 16. desember 2013 #25 Skrevet 16. desember 2013 Hadde jeg aldri gjort, om jeg hadde gjort det hadde jeg hatet ungen min av hele mitt hjerte. Men så er enkelte født til å være dumme også da. Hun kommer til å angre. Hadde du virkelig hatet ungen din? Virkelig? Her er foster/barnet helt uskyldig Anonymous poster hash: 1969a...255 Tenk deg det å måtte se voldtektsmannen i barnet ditt, det å måtte leve med det resten av livet ditt. Det å huske på hendelsen hver dag for resten av livet ditt for at du ser ungen din, kommer på samme hvor fantastisk barnet er. Vet hvordan det er å bli voldtatt og kan aldri ha tenkt meg å beholde barnet til den avskyelige mannen. Barnet kan jo ingenting for voldtekten.. Jeg ble seksuelt misbrukt over flere år av min onkel da jeg var bare barnet , årene har gått og han har fått sine egne unger men jeg kunne ikke tenke meg å hate hans barn av hele mitt hjerte bare fordi de ligner noe inni hampen på han og da kan minne meg om hvordan det var å bli misbrukkt???? Anonymous poster hash: bb3f2...a41 Vet hvordan det er å bli misbrukt, hver gang jeg ser på søskenbarna mine tenker jeg på han. Hver gang jeg ser han får jeg lyst til å spy. Jeg har også blitt voldtatt og jeg blir kvalm hver gang jeg ser han også, men heldigvis har ikke han barn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå