Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Ser det er mange som klager over irriterende statuser. Mange på Facebook som irriterer seg over spilleforespørsler. Det er feil å ikke like og helst skal man like at noen liker at du liker. Hvis alle skulle holdt seg til disse sosialt aksepterte reglene så tror jeg det hadde blitt kjedelig på Facebook etterhvert. Anonymous poster hash: a2fbf...6fe
det er berre mordi Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Heilt enig med deg! (Men eg synes det er litt befriande å irritere seg over andre av og til;)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Morsomme, underholdende små hverdagshistorier er iallefall leservennlig for meg.. Da trenger man ikke poste hver dag/flere ganger om dagen -kun når det er noe artig som skjer som er gøy å dele. Anonymous poster hash: f8db1...93b
♥Madam Mim♥ Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 (endret) Lussekatter, lussekatter Luciatog Kakebaking Er på juleshopping Julebord Alle disse er koselige synes jeg. Jeg liker å lese om alt det positive som skjer med folk. Hva morsomt de finner på og hva som gjør dem lykkelige. Morsomme bilder eller historier er også alltid underholdende :-) Men så har man de vanlige hemmelighetsfulle da :-( Føler seg trist Verden raser sammen Hvorfor alltid meg? Felles for de alle er at de vil aldri si hva det er fordi det kan de ikke si på face liksom. Slike statuser kan man spare seg for. Endret 14. desember 2013 av ♥Madam Mim♥
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 "Var på julebord med jobben i kveld, lå med Petter. Sorry Kurt, håper du skjønner at det ikke betydde noe" Neida. Det har vel mye med personen som skriver, hvis man ser at det personen skriver vs slik personen er IRL ikke stemmer overens, blir det irriterende. Syns jeg. Anonymous poster hash: 5d2b3...e01
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Facebook viser tydelig mangfoldet av personligheter vi har i samfunnet på godt og vondt. Skal innrømme at jeg blir litt irritert når jeg må scrolle meg gjennom 40 kattebilder før jeg kommer til andres statuser men prøver å jobbe litt med meg selv for jeg er da utrolig takknemlig for at jeg har denne vennen og alle de andre som heeeelt sikkert er lei av mine baby-oppdateringer for det hadde blitt ensomt der uten venner. Men vi har veldig lett for å uffe oss over hva alle disse særingene skriver. Janteloven lenge leve liksom. Anonymous poster hash: a2fbf...6fe
Gjest meg&mini Skrevet 14. desember 2013 #7 Skrevet 14. desember 2013 Det tror ikke jeg at det hadde blitt. For noen er Facebook så utrolig viktig. Alt skal legges ut og deles. Noen lever og ånder for det. Da det ble arrangert babyshower for meg, fikk jeg høre fra den ene venninne min at en annen var så fornærmet fordi jeg ikke skrev en status om det etterpå. Da skrev jeg noe sånn som dette: Jeg har verdens beste venninner. Ble overrasket med babyshower i dag. Tusen takk for god mat og fine gaver. Da tagget hun alle som hadde vært der, i innlegget mitt.
Gjest meg&mini Skrevet 14. desember 2013 #8 Skrevet 14. desember 2013 Før Facebook kom gikk alle rundt å ringte på dørene til vennene sine, for å vise fram middagen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå