Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Jeg er skikkelig tussete i hodet. Urolig, blir fort lei meg når noen gjør noe "dumt", blir lei meg for den minste kommentar eller et skeivt blikk. Jeg som liksom er roen selv. Grein når jeg så en KOMEDIE i dag på tv. Føler meg drit teit. Anonymous poster hash: bcf5a...969
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Om det er hormoner eller ikke, så er det jo ikke noe rart en blir litt småtussete etter en sa. Er jo skikkelig trist hvis barnet er ønsket. Jeg er ikke en sipper til vanlig, men jeg har begynt å gråte av de underligste ting fordi jeg egentlig i bunn er trist. Eller, ikke direkte trist. Men det ligger jo i bunn hele tiden. Lenge, lenge. Og en har jo gravidhormoner i kroppen lenge etter sa har jeg hørt. Varierer vel med hvor langt vei du var, men kan jo være hormoner rett og slett. Trist å høre at det skjedde med deg og. Anonymous poster hash: cf0b8...e8a
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Ja. Barnet var ønsket men jeg føler jeg har lagt sorgen bak meg og ser fremover. Kanskje jeg likevel ikke er helt ferdig med å bearbeide det. Sååå følsom a gitt. Takk for svar. :-) Anonymous poster hash: bcf5a...969
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Og jeg føler med deg. En traumatisk opplevelse. Masse lykke til til deg. :-) Anonymous poster hash: bcf5a...969
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Har du sett den tåpelige reklamen for et barn som ikke ønsker at faren skal gå, så han får enorme øyne med en tåre i? Jeg har begynt å gråte av den reklamen. Og, som deg, komedier. Enormt masse trist i komedier. Jeg har til og med begynt å gråte i barnehagen til barnet mitt. Under et foreldremøte. Utrulig pinlig. Men når en opplever noe trist blir en jo preget av det. Er underlig for meg, for egentlig gråter jeg nesten aldri. Er rart med gråt. Er jo tabu. Og en føler seg litt gal når en bryter ut i gråt av ting folk egentlig ikke gråter for. Hvor lenge er det siden det skjedde? Anonymous poster hash: cf0b8...e8a
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Unnskyld forresten, jeg skrev både kl 22:03 og 23:12. Glemte at jeg var anonym et øyeblikk. Anonymous poster hash: cf0b8...e8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå