Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Jeg tenker at de er ekle. Familien min synes at jeg er ødelagt i hodet, men jeg tror at alle tenker sånn, så hva tenker du?? Anonymous poster hash: 9ebe1...eb5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Jeg frykter faktisk at dette ikke er trolling.. Og jeg synes slett ikke noen er ekle pga utseende. Jeg skal ikke uttale meg om du er syk eller ei, men husk at din mening er din og bare din og ingen andre har interesse av å høre den, så hold den for deg selv. Anonymous poster hash: f31bd...b50
Elsker livet Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Treffer jeg på noen veldig overvektige hender det jeg tenker at det ser slitsomt ut. Jeg er selv overvektig, men fornøyd med utseende mitt, og vet at jeg generelt blir sett på som attraktiv allikevel.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Syns de er ekle når smellfeite personer sitter å trykker i seg fullt av hamburgere med 1 kilo dressing på som bare tyter ut av kjeften på de :S Å nåe jeg ser feite personer kjøpe store sjokolader så tenker jeg at det er ikke rart at du er så smellfeit som du er! Tenker også at de feite er late som ikke gidder å trene. Vil de gå ned i vekt så er det bare til å gjøre om på kosten å begynne å trene HVER dag! Anonymous poster hash: 74140...233
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Så lenge du holder det for deg selv for du jo synes hva du vil... Men husk at det kan ligge mer bak enn at de bare sitter å frotser i junk hver kveld... Både helsemessige årsaker, men også det at de spiser for å døyve andre vanskelige ting. Jeg er normal tynn nå, men var en periode av livet ganske stor ettersom jeg fant mye trøst i mat når alt gikk meg imot. En forferdelig tid, som varte i ca tre år der min mor ble alkoholiker, og jeg ble tvunget til å kutte kontakten med henne. Jeg ble fort normalvektig igjen etter å ha jobbet mye med denne sorgen, men det var en lang kamp. Og når livet var som værst, var det ekstra sårt å få slengt stygge kommentarer om vekten min i trynet i tillegg... Anonymous poster hash: 81ee3...67c
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Synes det er verre når jeg ser feite undervektige folk. Da blir jeg helt satt ut.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #7 Skrevet 14. desember 2013 Er nok bedre og være feit som du kaller det enn og være hjernedød Anonymous poster hash: ecba9...af6
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #8 Skrevet 14. desember 2013 Da tenker jeg: håper jeg aldri blir så feit. Er ikke noe supermodell selv men holder meg stabil på "litt å ta i". Anonymous poster hash: e5d47...403
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #9 Skrevet 14. desember 2013 Synes det er verre når jeg ser feite undervektige folk. Da blir jeg helt satt ut.Hæ? Hva mener du med det? Hi Anonymous poster hash: 9ebe1...eb5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #10 Skrevet 14. desember 2013 Syns de er ekle når smellfeite personer sitter å trykker i seg fullt av hamburgere med 1 kilo dressing på som bare tyter ut av kjeften på de :SÅ nåe jeg ser feite personer kjøpe store sjokolader så tenker jeg at det er ikke rart at du er så smellfeit som du er!Tenker også at de feite er late som ikke gidder å trene.Vil de gå ned i vekt så er det bare til å gjøre om på kosten å begynne å trene HVER dag! Anonymous poster hash: 74140...233 Det er akkurat det jeg prøver å forklare den feite mannen min, men han blir bare sur og kaller meg overfladisk og går og spiller på pcen. Anonymous poster hash: 9ebe1...eb5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #11 Skrevet 14. desember 2013 Jeg får seriøst angst når jeg ser tjukke mennesker. Seriøst. Jeg blir kvalm når jeg ser tjukke mennesker spise en masse mat. Jeg orker bare ikke se på det. Det er så ekkelt. Det er mange av de som stinker også. For de blir så svette av å bare gå litt. Puster og peser for ingenting gjør de også. Anonymous poster hash: 47ae1...4f5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #12 Skrevet 14. desember 2013 Synes det er verre når jeg ser feite undervektige folk. Da blir jeg helt satt ut.Hæ? Hva mener du med det? HiAnonymous poster hash: 9ebe1...eb5 Smør på flesk, tenker jeg. Når det er sagt, så er du ikke den eneste. Jeg ville aldri i livet innrømt for noen at jeg har sånne tanker, og jeg prøver å endre disse uønskede tankene så fort de dukker opp, men til liten nytte. Jeg synes feite folk er ekle. Jeg synes stygge folk er ekle. Møkkete, sjuskete folk er ekle. Bimboer er ekle. Ja, det er klart at jeg har et problem som tenker slikt om andre mennesker, alle er jo like mye verdt! Anonymous poster hash: bb8cb...a17
smurfis Skrevet 14. desember 2013 #13 Skrevet 14. desember 2013 Syns de er ekle når smellfeite personer sitter å trykker i seg fullt av hamburgere med 1 kilo dressing på som bare tyter ut av kjeften på de :S Å nåe jeg ser feite personer kjøpe store sjokolader så tenker jeg at det er ikke rart at du er så smellfeit som du er! Tenker også at de feite er late som ikke gidder å trene. Vil de gå ned i vekt så er det bare til å gjøre om på kosten å begynne å trene HVER dag! Anonymous poster hash: 74140...233 Ser du det ofte altså? Jeg har aldri sett noen jeg, hverken under eller overvektig som trykker i seg hamburger og dressing så maten skvetter rundt...med unntak av barna mine da:-) Mitt inntrykk er at overvektige faktisk kvier seg for å spise usunn mat i offentligheten fordi de er redd folk som deg skal se de og dømme de.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #14 Skrevet 14. desember 2013 Ekstremt overvektige så tenker jeg, hvorfor har du latt deg forfalle på den måten. Litt overvektige tenker jeg ikke noe over. MEN det jeg reagerer på er når ekstremt tykke foreldre spiser på Burger King feks med sine like overvektige barn. STAKKARS barn, det er seriøs omsorgssvikt. Så får jeg være syk i hodet som tenker slik. Anonymous poster hash: ccad2...093
Tired mama Skrevet 14. desember 2013 #15 Skrevet 14. desember 2013 Tenker ingenting, jeg. Er egentlig veldig lite opptatt av andres utseende. Jeg legger mer merke til sinnstemningene til andre.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #16 Skrevet 14. desember 2013 At jeg er glad det ikke er meg. Anonymous poster hash: 00cda...c6c
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #17 Skrevet 14. desember 2013 Folk med litt ekstra er helt greit. Men de som er skikkelig svære, og spesielt hvis de har kledd seg så valker og appelsinhud er synlig gjennom tøyet syns jeg faktisk de er ekle. Det er ikke noe jeg er stolt av, og sier det aldri høyt. Og om de har barn som også er svære så tenker jeg med en gang at dette er foreldrenes feil. Huff, nå føler jeg meg som et dårlig menneske her jeg sitter Anonymous poster hash: f1345...dbf
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #18 Skrevet 14. desember 2013 Jeg får seriøst angst når jeg ser tjukke mennesker. Seriøst. Jeg blir kvalm når jeg ser tjukke mennesker spise en masse mat. Jeg orker bare ikke se på det. Det er så ekkelt. Det er mange av de som stinker også. For de blir så svette av å bare gå litt. Puster og peser for ingenting gjør de også. Anonymous poster hash: 47ae1...4f5 Enig. Men nå fikk jeg plutselig litt dårlig samvittighet for det sitter sikkert noen feite overvektige mennesker og leser her inne. Tenk om disse komentarene gjør at de blir lei seg? Det var ikke meningen ihvertfall Men jeg skjønner bare ikke hvorfor de orker å se sånn ut?? Det går faktisk an å gjøre noe med det! Anonymous poster hash: 9ebe1...eb5
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 14. desember 2013 #19 Skrevet 14. desember 2013 Da tenker jeg at Nooooo hide your kids an the dog! They`re gonna eat us all!!!!!...... Eller bare nei! Tykke mennesker, tynne mennesker, normale mennesker, lave mennesker, høye mennesker, mennesker som har en misdanning, hårete mennesker, hårløse mennesker osv.. Vi er alle samme sorten uansett om vi er feit eller tynn. Derfor tenker jeg at en feit person er akkurat like snill eller stygg som alle oss andre. Hvorfor skal jeg se ned på noen bare fordi de er litt større enn meg? Utseende har ingenting(og burde ikke ha noen ting)med vår oppfattelse av andre å gjøre. Alle bør få en sjanse til å vise hvem de er uten at andre skal dømme dem før de i det hele tatt har fått åpnet kjeften! Dette du driver med er bare hat-propoganda, på lik linje med dem som rakker ned på en viss fotballfrue fordi hun er slank. Hva vil du oppnå med dette egentlig? En klapp på skulderen og tommelen opp fordi du "tør" å si at du synes fete mennesker er ekle? Vær så snill å ikke sett alle i bås før du faktisk vet sannheten om dem, det kommer til syvende og sist til å bare gå ut over deg selv. Hat avler hat dessverre.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #20 Skrevet 14. desember 2013 Jeg synes faktisk også de eksremt svære er "ekle". Ikke som personer, men rent fysisk sett. Mye fett ER ekkelt. Og ofte svetter man mer og om man er fryktelig stor er det vanskeligere å komme til, man har valker og hudporblemer under osv. Og andre helseproblemer. Det er det jeg synes er ekkelt ved det, ikke selve mennesket. Men nå snakker jeg om veeeldig svære folk da, ikke moderat overvektige. Anonymous poster hash: 361ec...f68
Gjest Julia1984 Skrevet 14. desember 2013 #21 Skrevet 14. desember 2013 Seriøst, så tenker jeg ikke noe spesielt.
prekæs Skrevet 14. desember 2013 #23 Skrevet 14. desember 2013 Syns synd på dem. Da gjelder det ekstrem overvekt.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #24 Skrevet 14. desember 2013 Tenker at de feite kan slanke seg enten på egenhånd eller operasjon, men du, du vil for alltid være tykk i hodet!! Anonymous poster hash: cee12...08c
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #25 Skrevet 14. desember 2013 Tenker at de feite kan slanke seg enten på egenhånd eller operasjon, men du, du vil for alltid være tykk i hodet!!Anonymous poster hash: cee12...08c Kan de egentlig det?Syns at det er et svar de alltid kommer med, men de gjør jo aldri noe med det alikevel. Jeg er egentlig ikke et ondt, fordomsfult menneske ( som det kan virke ut som i denne tråden ) men jeg har seriøst problemmer med å se skjønnheten i flesk. Hi Anonymous poster hash: 9ebe1...eb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå