Gå til innhold

Advent i dyreparken. Noen som har erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det moro for en fireåring? Og cirka pris?

 

Anonymous poster hash: 5c05c...ebd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har vært der?

 

Anonymous poster hash: 5c05c...ebd

Skrevet

Dyyyytt...

 

Anonymous poster hash: 5c05c...ebd

  • 11 måneder senere...
Skrevet

Finner lite om det når jeg googler, bare denne gamle tråden. Er det noen som har erfaring?

 

Anonymous poster hash: 5c05c...ebd

Skrevet

Vi er der hvert år og synes det er kjempe stas og koselig. Vi har årskort så vi betaler ikke noe for å komme inn. Koster litt for aktiviteter (pepperkakepynting o.l) vi bor bare 10 min fra parken. Tror ikke jeg ville synes advent i parken er noe jeg ville reist langveisfra for å oppleve. Bor/er du i nærheten hadde jeg prioritert det...

 

Anonymous poster hash: 19f65...4d9

Skrevet

Vi er der også hvert år, og alle elsker det! Vi har også årskort, så aner ikke pris. Men det er koselig ! 

Skrevet

Vi har også årskort og er mye i parken hele året. Adventsaktivitetene er veldig koselig. Og alle andre lavsesong-ting er jo også åpne. Om det er verdt turen og prisen kommer helt an på dere :)

 

Anonymous poster hash: 8ddb7...00b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...