Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Er det moro for en fireåring? Og cirka pris? Anonymous poster hash: 5c05c...ebd
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Ingen som har vært der? Anonymous poster hash: 5c05c...ebd
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Dyyyytt... Anonymous poster hash: 5c05c...ebd
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Finner lite om det når jeg googler, bare denne gamle tråden. Er det noen som har erfaring? Anonymous poster hash: 5c05c...ebd
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Vi er der hvert år og synes det er kjempe stas og koselig. Vi har årskort så vi betaler ikke noe for å komme inn. Koster litt for aktiviteter (pepperkakepynting o.l) vi bor bare 10 min fra parken. Tror ikke jeg ville synes advent i parken er noe jeg ville reist langveisfra for å oppleve. Bor/er du i nærheten hadde jeg prioritert det... Anonymous poster hash: 19f65...4d9
*SommerFrisk* Skrevet 19. november 2014 #6 Skrevet 19. november 2014 Vi er der også hvert år, og alle elsker det! Vi har også årskort, så aner ikke pris. Men det er koselig !
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 Vi har også årskort og er mye i parken hele året. Adventsaktivitetene er veldig koselig. Og alle andre lavsesong-ting er jo også åpne. Om det er verdt turen og prisen kommer helt an på dere Anonymous poster hash: 8ddb7...00b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå