Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Nå har baby (4 mnd) sovet i 4 timer på formiddagen. Hun sover dårlig på natta, spiser og spiser, og fyller nok opp litt da. Når morgenen kommer sover hun i timesvis! Vet ikke om det hjelper å vekke henne for å snu døgnet når soningen foregår på formiddagen? På ettermiddagen er hun ganske urolig og våken, så hun burde være trøtt til natta. Men da er det på'n igjen med amming. Aner ikke hvordan jeg skal få snudd dette? Synes jo at hun burde få sove når hun trenger det også, når hun er så lita. Men skulle gjerne ha fått sovet litt på natta, for på dagtid trenger storesøsknene meg. Anonymous poster hash: 5adcb...792
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Ingen? Anonymous poster hash: 5adcb...792
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Jenta mi var også sånn i en periode, men jeg erfarte at det gikk seg veldig greit til etterhvert- uten at jeg gjorde noe for det. Hun sov når hun trengte, og plutselig ble det på natta. Stå på, det går seg til Anonymous poster hash: f9990...89c
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Har du nok melk? Du produserer jo mest melk på natta fikk jeg beskjed om, så kanskje hun trenger den melka der mest.. Anonymous poster hash: d9b6e...38b
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Har du nok melk? Du produserer jo mest melk på natta fikk jeg beskjed om, så kanskje hun trenger den melka der mest.. Anonymous poster hash: d9b6e...38b Har heller for mye enn for lite... Anonymous poster hash: 5adcb...792
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 jeg vekket og ammet etter max 2,5 time på dagen, og forsøkte da å holde baby våken etterpå med kos og sang, bading osv Anonymous poster hash: fd5d7...a8f
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #7 Skrevet 14. desember 2013 Jeg vekte etter ca 3 timer på dagtid. Prøvde ikke å holde han våken noe mer enn at han fikk spist. Anonymous poster hash: d9982...9d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå