Gå til innhold

Hvor lang tid tar sånn ca. en medisinsk abort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det den dagen på sykehuset? Til man er helt ferdig med tablettene? Til blødningen og smertene starter og går over?

Hva gjør de på sykehuset?

Anonymous poster hash: f56fa...485

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 30 min på sykehuset. ultralyd, så samtale og pille. så drar du hjem, neste dag tar du piller hjemme og smertestillende. så begynner du å blø etter ca 2 timer. da blør man en del, men jeg gikk på cafe og satt og leste avisa og spiste kake. så det er ikke så ille. etter noen timer er det ikke vondt i det hele tatt. men som sagt,  når smertene var verst, satt jeg på cafe

Anonymous poster hash: e1664...dd3
Skrevet

Det er vel svært individuelt, og avhenger bl.a. av hvor langt man har kommet.

Anonymous poster hash: 54d8c...6a3

Skrevet

Jeg hadde ganske store smerter og blødde mye. Minnet om svake rier. Kunne IKKE sittet på kafé mens det pågikk. Jeg lå i senga og syntes synd på meg selv. Men smertene var over på 3-4 timer og de voldsomme blødninger varte heller ikke lenge. Dagen etter var jeg blek, men fattet i selskap. Smertefri og med vanlig mensliknende blødning.

Jeg var sinnssykt lei meg (MA), så kanskje det var litt av grunnen til at jeg følte det så smertefullt.

Anonymous poster hash: ce796...5f7

Skrevet

For meg kom embryoet ikke ut før etter tre døgn,men tabletten datt ut om og om igjen, så var noe galt. 

Men jeg hadde ingen smerter. Var som den over en MA og embryoet var dypt ønsket, så det var utrulig trist.

Så er veldig individuelt. 

Anonymous poster hash: 28235...318

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...