Gå til innhold

Dere som har laget pakkekalender til mannen i år

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken respons fikk dere på den fra mannen? Her ble jeg overrasket over at mannen er likegyldig til kalenderen og har ikke åpnet eneste luke siden 5. desember. Jeg valgte ting som har med hans hobby å gjøre, som han har bruk for, pluss julepils og parfymeprøver av parfymen han vanligvis bruker. Det vil si, ingen bomkjøp i pakkene som kan være grunn for skuffelsen. Vurderer nå å gi resterende pakker til min far og bror.

Anonymous poster hash: 4a01f...9e4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg fjernet kalenderen.

Hvis den ikke ble etterlyst med en skikkelig unnskyldning det neste døgnet hadde jeg gitt den til noen andre.

Snakk om utakknemlig.

Skrevet

Det er omtrent som her i huset. I flere år har jeg laget kalender til mannen og det har vært lite eller manglende glede å spore år den har hengt på veggen.

Så i år gadd jeg ikke, og ikke har den blitt etterspurt heller.

men jeg selv sørget for at han fikset til meg. ;)

Tror nok dette er en jentteting, dette med å huske barndommens gode minner som man gjerne har knyttet til en kalender. :) Samme med ting som har affeksjonsverdi- har aldri møtt en manna som har tatt vare på noe pga at hans bestemor brukte det liksom.. ;)

Anonymous poster hash: 48909...27a
Skrevet

Vi lagde til hverandre og han var kjempe fornøyd med alt. Mange av gavene var øl som ikke finnes i vanlig dagligvarebutikker og som han ikke hadde smakt før. Han er interessert i øl og satt pris på det. Ellers ga jeg bøker han ønsket seg og små ting han trengte som Ullsokker, en ny lue, osv.

Skrevet

Min var også ganske fornøyd i år i forhold til i fjor. Men ble litt skuffa over at han var mer opptatt av flaxloddkalenderen han fikk av mine foreldre (men så er han i overkant interessert i tipping og pengespill da) :P  
Men nå har han begynt å glede seg til å åpne min kalender og lyser opp for hver dag som går - og det er gøy :D Startet vel med noen kjedelige gaver for å spare litt på spenningen. 

Han får/har fått ting som: 
opplevelser(trening, baking, spille brettspill, gå på bingo osv..), flaxlodd, litt skitne "gaver/opplevelser", fuglebrett fordi han er veldig interessert i fugler, sjokolade, kinderegg osv...   

Fornøyd med årets kalender :) 

Anonymous poster hash: d0709...b7d
Skrevet

Han er veldig glad, mini syns også det er stas at pappa også har kalender :)

Anonymous poster hash: 26b7c...97e

Skrevet

Han er ikke like ivrig som meg, men blir glad og gleder seg til å åpne.

Anonymous poster hash: cc18b...b75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...