Gå til innhold

Hvor mye pynter man seg til juletrefest i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på vår første og har tatt frem både kjole til meg og dress til ungen, men kanskje det blir litt stivt? Går det greit med penbukse og bluse til meg og en fin genser og f.eks mørke jeans til ungen ?

Anonymous poster hash: 1ba65...02e
Videoannonse
Annonse
Gjest MaJo0812
Skrevet (endret)

Ikke ta dress. Mørk bukse og skjorte/genser holder. Han skal bevege seg masse og i typiske juletrefestlokaler er det ikke gullende reint heller. Bluse og penbukse til deg holder :)

Endret av MaJo0812
Skrevet

Ikke ta dress. Mørk bukse og skjorte/genser holder. Han skal bevege seg masse og i typiske juletrefestlokaler er det ikke gullende reint heller. Bluse og penbukse til deg holder :)

Takk for svar! :) Ja da sparer vi den fineste finstasen til senere i julen :)

Skrevet

Tenker det holder med det jeg ville ha tatt på meg dersom jeg skulle vært i byen å handlet :-)

Jenta mi pleier jeg å ta på en kjole når vi skal slike ting, men ikke ta den fineste blondekjolen liksom :-)

Skrevet

Da jeg var liten hadde jeg alltid på julekjolen på juletrefest og guttene mine får det samme. Mange er pyntet like fint som dem og så er det fra det og til vanlig bukse og genser, så alt er egentlig ok.

Anonymous poster hash: 276fa...01d
Skrevet

Tenker det holder med det jeg ville ha tatt på meg dersom jeg skulle vært i byen å handlet :-)

Jenta mi pleier jeg å ta på en kjole når vi skal slike ting, men ikke ta den fineste blondekjolen liksom :-)

Ja, det høres jo fornuftig ut, det er jo ikke et julebord. Det hadde vært pinlig å kommet i skikkelig finstas om ingen andre hadde det. Så vi går for litt penere hverdagstøy da :) regner med at ungen flyr rundt med besteforeldrene mens jeg som er i fau må "jobbe" og ha kjøkkentjeneste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...