Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 sikkert vært oppe før, men. Anonymous poster hash: 08037...ac2
beibilykke Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 kommer jo så an på barna da. hva dem liker. men en sikker vinner tenker jeg uansett må være noe litt "hobby" aktig moddeleskitt i sånn pakke med div figurer til 2åringen og et stort perlesett med mange muligheter for smykke/armbåndlaging til 5åringen f.eks;) eller kanskje brett spill til 5åringen og et enklere puslespill til 2åringen
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 takk for tips! Har mye av dette fra før 2åringen tenker jeg noe med karsten og petra, film, kosedyr ol. Og noe pippi-greier Men 5åringen er umulig. Tenker på kurio nettbrett, men lurer på om det er for dumt når hun er så ung. Hun har uansett ds. Hun ønsker seg kasseapparat, men finner ikke noen ok i nettbutikk. Ellers ønsker hun seg dukkesete, fant ett på jula Får bare lete lete videre! Anonymous poster hash: 08037...ac2
Steget Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Frøken kanin er jo knallfin for 2-åringen! hvis 5-åringen er interessert i bokstaver, ville jeg kjøpt sånne magnetiske bokstaver eller andre bokstavfigurerer. eller utkledningstøy kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå