Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Hvor sikkert er ladycomp? (Eller lignende) Noen som har bruker det her og har erfaringer? Noen som har fulgt den fullstendig, og likevel blitt gravid? Tungvint? Veldig glad hvis noen deler erfaringer. Anonymous poster hash: 729c6...50b
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Jeg er vel ikke den rette til å svare for har kun brukt den i 5 mnd. Men foreløpig går det greit. Erven del røde dager nå i starten men regner med det kommer seg etterhvert. I begynnelsen syns jeg det var tungt å måle temp hver morgen men nå er det rutine. Den ringer samtidig med vekkerklokka mi og måler rett før jeg står opp. Jeg har forresten pearly ikke ladycomp men går ut på det samme. Bortsett fra at ladycomp er litt dyrere og har flere funksjoner enn pearly. Anonymous poster hash: 5bb8e...d36
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Hva koster de forskjelige? Og er Pearly like sikker? Anonymous poster hash: 9ef47...868
DaTuMa Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Jeg brukte pearly. Den fungerte super. Brukte den sammen period calendar app. Og appen var like nøyaktig som pearly ift el og mens når jeg hadde lagt inn samme info. Du må være flink og følge lysene da. Bruke kondom på de usikre dagene, det er ikke alltid så lett å styre seg
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Har brukt Ladycomp i ti år, og kun blitt gravid de gangene vi hadde lagt opp til det selv Er endel røde dager de første månedene - men på sikt er den super, og du får god kjennskap til din egen syklus etter hvert Anonymous poster hash: f1388...808
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 Hva koster de forskjelige? Og er Pearly like sikker? Anonymous poster hash: 9ef47...868 Ladycomp koster nesten 5000 kr og pearly rundt 3500. De er vel like sikre begge to men ladycomp har flere funksjoner. Anonymous poster hash: 5bb8e...d36
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #7 Skrevet 13. desember 2013 Fantastisk, takk for svar. Høres veldig bra ut. Men kan man kjøpe disse tingene brukt? Det var dyrt med 3-5000 kroner, synes jeg. Anonymous poster hash: 729c6...50b
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #8 Skrevet 13. desember 2013 Fantastisk, takk for svar. Høres veldig bra ut. Men kan man kjøpe disse tingene brukt? Det var dyrt med 3-5000 kroner, synes jeg. Anonymous poster hash: 729c6...50b Ja det kan du helt sikkert sjekk finn.no f.eks eller kjøp og selg forumet her på dinbaby. Det er dyrt ja. Men med tanke på levetiden så er det ikke billigere med p-piller, spiral osv. Anonymous poster hash: 5bb8e...d36
L-8 Skrevet 13. desember 2013 #9 Skrevet 13. desember 2013 Jeg har blitt gravid på P-piller og i 1 pp når vi har prøvd. Brukt ladycomp preventivt i to år. Veldig fornøyd!
♥ Notie♥ Skrevet 13. desember 2013 #10 Skrevet 13. desember 2013 Jeg har brukt Ladycomp i mange år og i starten fungerte den kjempefint. Så fikk vi barn og det ble litt vanskeligere å huske å måle om morgenen når det ikke lenger var vekkerklokken, men to turnende småjenter som startet dagen.. I tillegg begynte syklusene mine å tulle litt og den funker best hvis du har helt regelmessige sykluser. Solgte akkurat min på Finn for 2500, regner med jeg kunne ha fått mer, fikk masse henvendelser. Men som sagt, veldig fornøyd i utgangspunktet!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #11 Skrevet 13. desember 2013 Men når er det meningen man skal måle? La oss si jeg våkner kl. 05.00 for å gå på toalettet, og kanskje en gang kvart over seks for å sjekke klokken, så ligger jeg og dormer til halv syv. Ikke måle før halv syv? Anonymous poster hash: 729c6...50b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå