Gå til innhold

Hvor mange barn har du? Og hvor mange av de var planlagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mamma til fire og den eneste som ikke var planlagt (var unøyaktig med minipillen) døde fra oss kort tid etter fødselen.

Hva meningen med å gi oss et uventet barn for så å ta det fra oss så rått og brutalt klarer jeg aldri å skjønne.

Anonymous poster hash: 8f403...8b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mamma til fire og den eneste som ikke var planlagt (var unøyaktig med minipillen) døde fra oss kort tid etter fødselen.

Hva meningen med å gi oss et uventet barn for så å ta det fra oss så rått og brutalt klarer jeg aldri å skjønne.

Anonymous poster hash: 8f403...8b1

Så grusomt :-(

Klem til deg!

Anonymous poster hash: 6b368...c3f

Skrevet

2 barn, begge "planlagt og tilrettelagt":-)

Anonymous poster hash: 57200...f37

Skrevet

2 barn og begge planlagt.

nr 2 ble jeg gravid med på første forsøk, hadde kuttet p-pilla like før og ble gravid på første forsøk. 

Det var litt dumt, for jeg regner med det tok lengre tid, for vi ønsket jo selvfølgelig å få barn i juli enn i mars.

Men vi er veldig fornøyde med begge to altså :fnise:

Skrevet

Er det mange som blir gravid på p-piller her?? Ser sånn ut. Trodde det var ganske sikkert??

Vi har 2 stk, begge planlagt. Håper å kunne planlegge en til med tid og stunder.

Anonymous poster hash: e5c33...943

De fleste som har blitt gravid på P-piller har ikke brukt dem riktig :)

Jeg har ett barn og har vært uplanlagt gravid en gang ;)

Anonymous poster hash: 6537d...07f

Skrevet

2 planlagte, en overraskelse i magen. Tenkte på nr 3, men ikke helt enda. Gikk ikke på prevensjon pga medisinske grunner, så vi visste jo hva som kunne skje, men var litt for naive. Trodde ike sex EN gang en uke etter mens skulle bli baby hos meg, men her sitter vi:) gleder oss etter å ha fordøyd det. Er jo heldig som blir gravid så lett (med alle)

Anonymous poster hash: c0552...ed3

Skrevet

Har tre barn.

De to første var veldig planlagte. Alltid sett for meg 3 tette og en attpåklatt.

Da vi hadde to barn innrømmet mannen min økonomisk utroskap og alt ble et helvete. Jeg var også veldig bitter over dette fordi vi ikke kunne få flere barn oppi alle disse problemene. Men.... midt oppi det hele viste det seg at jeg var gravid!! Så det var meningen at vi skulle ha tre likevel. Ser på minstemann som et lite under.

Men selv om jeg hele tiden har sagt jeg ønsker meg fire, tror jeg vi stopper nå. Mer enn nok med tre barn føler jeg. :-)

Anonymous poster hash: 803e8...3a4

Skrevet

3 barn, alle planlagt. Må innrømme jeg må heve øyenbrynene litt når det kommer noen med flere uplanlagte barn. Da tenker jeg at de har slurvet, selv om de påstår annet;)

Anonymous poster hash: 6d97c...c17

Skrevet

Ett barn og ett i magen. Begge er planlagte. Ikke noe årstids-timing på noen av dem da, siden det har vært noen prøveperioder med begge før det har klaffet.

Førstemann er det veldig få som vet at var planlagt. For selvom vi var 25 år og i så måte burde vært voksne nok, var vi i en livssituasjon der mange rundt oss syntes det var uansvarlig å få et barn. Derfor var det lettere å si at hun var et heldig uhell. :)

Både økonomi, leilighet og arbeid løste seg før ungen ble født og vi har vært et godt og stabilt hjem for henne hele tiden. Noe vi selv visste at vi ville klare, men som kanskje har vært overraskende på noen av de rundt.

Anonymous poster hash: 5a2fe...420

Skrevet

To barn. Dvs nr.2 er i magen en stund til. Begge har vært godt planlagte og høyt ønsket. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...