Gå til innhold

Hvor mange barn har du? Og hvor mange av de var planlagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2 barn, begge planlagt. :) Tenker innimellom på hvordan det må føles å bli gravid når man ikke planlegger det..

Anonymous poster hash: d1a86...06c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

To barn, begge planlagt her også. :)

Anonymous poster hash: 4afc0...179
Skrevet

To barn, begge planlagt :-)

Eneste som ikke var helt etter planen var hvor fort det klaffet med sistemann. Nettopp begynt i ny jobb, men siden det tok 1.5 år med første så startet vi prøvingen fort. Det tok 2 mnd gitt..... :-D

Skrevet

Har 2 barn.

Første var godt planlagt.

Andremann var halvveis planlagt. Skulle slutte på ppillen, for vi skulle begynne å prøve. Da var jeg allerede gravid. :P

Anonymous poster hash: fd70b...2ef
Skrevet

Jeg har 2 barn, begge planlagt. :) Tenker innimellom på hvordan det må føles å bli gravid når man ikke planlegger det..

Anonymous poster hash: d1a86...06c

Nr to på vei, ingen var planlagt. Føles ikke noe ille egentlig, de er jo like velkomne selv om de graviditetene kom som en "overraskelse". 

Anonymous poster hash: 4a32b...cf0

Skrevet

Vi har nr 2 på vei, begge er semiplanlagt :P mannen har i tillegg en fra før, og vi har mulighetene åpne for enda en :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

3 stk, hvor den siste var planlagt ;-)

Skrevet

Har 3 barn, de to eldste er planlagt, mens yngste ble til på p-piller. Å gå gravid med yngste var like gledelig og stort som med de to andre, bare sjokket fikk lagt seg :) At hun ikke var planlagt betydde ikke at hun ikke var velkommen :) Far i huset slet litt fram til vi hadde vært på ordinær ul, men om det var fordi han fikk se en baby eller det at han fikk vite at han skulle få ei lita jente (de to andre er gutter) vet jeg ikke, men etter da så gledet han seg veldig til å bli pappa igjen. Og på slutten var han mer utålmodig enn meg ;) Med andre ord så ble svangerskap, fødsel og så langt alt det samme som med de som var planlagt :)

Skrevet

3 barn, ingen planlagt. Blitt gravid på prevensjon.

Anonymous poster hash: 2fa98...e26

Skrevet

4 og alle planlagt. Kommer det flere er de sannsynligvis ikke planlagt.

Skrevet

2 barn :) første ikke planlagt, p-pille barn :P andre var vel ikke sånn planlagt at vi bestemte at nå skal vi ha en til, men vi visste risikoen var der da jeg var nødt å ta en pause fra pillen.

Skrevet

Har tre nå og nr fire kommer i februar. De tre første har vært planlagt. Nr 4 ble til på P-piller..... Litt av et sjokk og et kaos av følelser første tiden. Nå når sjokket har lagt seg gleder vi oss til nr fire kommer også:-)

Anonymous poster hash: 4bba8...637

Skrevet

1 og 1 på vei. Begge er så planlagte at jeg har valgt når på året de kommer. Ville ha sommerbarn og det har jeg :)

Anonymous poster hash: f3ab4...cbb
Skrevet

Er det mange som blir gravid på p-piller her?? Ser sånn ut. Trodde det var ganske sikkert??

Vi har 2 stk, begge planlagt. Håper å kunne planlegge en til med tid og stunder.

Anonymous poster hash: e5c33...943
Skrevet

Er det mange som blir gravid på p-piller her?? Ser sånn ut. Trodde det var ganske sikkert?? Vi har 2 stk, begge planlagt. Håper å kunne planlegge en til med tid og stunder. Anonymous poster hash: e5c33...943

Joda de skal være ganske sikre ved riktig bruk..

Nå kan jeg bare svare for meg selv, men det er vel nesten et under at begge mine barn var planlagte. Er et susehue uten like så jeg tok vel pillene sånn ca 4-5 ganger i uka... Pillene er jo bare sikre hvis de tas hver dag :-)

Er en grunn til at jeg begynte på sprøyte istedet så fort jeg pensjonerte rugekassa :-)

Skrevet

Jeg gikk på ppiller, men vet at jeg hadde surret en del og glemt et par ppiller på den tiden.. Dette var i tillegg midt i omgangsyken, så det er egentlig ikke rart at ppillene ikke funket som de skulle.

Så ppiller skal jo være ganske sikkert med riktig bruk.

Anonymous poster hash: fd70b...2ef
Skrevet

Er det mange som blir gravid på p-piller her?? Ser sånn ut. Trodde det var ganske sikkert?? Vi har 2 stk, begge planlagt. Håper å kunne planlegge en til med tid og stunder. Anonymous poster hash: e5c33...943

Ved riktig bruk er p-piller ganske sikkert, men selv ved riktig og perfekt bruk så vil allikevel ca 1 av 100 bli gravide. I mitt tilfelle var det mest sannsynlig at kroppen min ikke responderte godt nok på hormonene.

Skrevet

Har 3 barn, og alle 3 er veeeldig godt planlagt :)

Anonymous poster hash: 064ca...80b

Anonymous poster hash: 064ca...80b

Skrevet

3 barn, hvorav 1 er planlagt, men alle 3 hjertelig velkomne og til stor glede for oss :)

Skrevet

Har ett barn, og han var både planlagt og etterlengtet.

Skrevet

Jeg fikk beskjed på sykehuset da dette skjedde meg at sjansen for å bli gravid på P-piller var ca 1 av 10.000. De aner ikke hvorfor dette skjedde meg, men de lurer på om jeg kan ha vært helt nedkjørt og kroppen ikke har tatt opp tablettene slik den skal. Hadde en helt ekstrem periode i den tiden jeg ble gravid. Tre dødsfall i nær familie, en av dem i en forferdelig ulykke der den som omkom var 10 år yngre enn meg selv, barnet vårt ødela seg alvorlig og ble liggende en god stund på sykehus, nyfødt baby, lite søvn, midt i bryllupsinnspurt osv, osv, osv,

Anonymous poster hash: 4bba8...637

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...