Gå til innhold

SA uke 12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har mistet i uke 12:

- Når prøvde dere å bli gravide igjen?

- Når ble dere gravide?

Er usikker på om jeg skal vente til etter første mens, eller bare kjøre på.. 

Tok forresten ikke utskraping, men kroppen ordnet opp selv (fikk noen tabletter etterpå for sikkerhetsskyld)..

Anonymous poster hash: 84f5e...134
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Det anbefales å vente til etter neste mens, men det er ikke skadelig på noen måte å gå i gang å prøve når man mister såpass "tidlig". Men det kan være vrient å finne ut når EL er siden syklusen ofte kommer i ulage, samt at man mentalt sett kan ha godt av en pause. Etter at jeg har abortert har det variert litt på om vi har tatt litt pause eller kjørt på, uten at legene har sagt noe til eller fra. Men så kjenner jeg meget godt EL, så har aldri vært i tvil om når den har vært. Mentalt var det kun etter første abort jeg trengte pause. 

Skrevet

Jeg føler det beste for meg er å bli gravid på nytt med en gang (om det går), men har hørt at slimhinnene er ekstra tynne da og at det dermed er større risiko for å miste.. Vet ikke helt om det er noe hold i det.

Ts

Skrevet

Jeg fikk råd om å vente til etter første mens etter utskrapning. Den kom etter fem uker. Så ble jeg gravid igjen rett etter det :)

Anonymous poster hash: 6c8b1...ca8

Skrevet

Takk for innspill ;)

Skrevet

Jeg var hos legen idag faktisk og spurte om dette. (hadde SA i uke 9) Han sa at det ikke var noe vits i å vente til neste mens siden jeg ikke hadde hatt utskrapning.

Skrevet

Dytter opp igjen ;) 

Skrevet

Dytter en siste gang ;)

Skrevet

Prøvde etter første mens, gravid etter 2 pp.

Skrevet

Vi prøvde ned en gang etter å ha mistet, gikk ikke da. Nå prøver vi igjen etter første mens :-)

Anonymous poster hash: 181ba...6b3

Skrevet

Takk for flere svar :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...