Gå til innhold

Kommer inn til dere jeg:)


selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Positiv test idag:)har ei vakker jente på snart 7:)

 

Håper alt går fint denne gangen! Gratulerer til alle dere her inne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei:)

Henger meg på. Var på tidlig UL idag og har visst termin 6.August:)
Har ei jente på 11 mnd fra før. Tjoho!

Gratulerer til alle gravide <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen barn, men har nå et ivf-embryo i magen:) Skal på tidlig ul i morgen. Termin er ca 6.-9. august, alt ettersom jeg bruker norsk eller utenlandsk terminkalkulator. Får vel riktig dato i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hilser pent jeg, og håper jeg blir her. Er litt over 5 uker ca. Termin ca 24.-26.8. Mistet i uke 6 i juni, så er litt spent. Men testen var sterkere denne gangen, så jeg er litt optimist.

 

Jeg har tre store barn, der yngste blir 10 før hun blir storesøster. Så vi er rimelig spente på hva vi går til.. Samboerens første barn.

 

Ingen store symptomer, men hadde tre greie svangerskap på de andre.

 

Flere som er i gang med "attpåklatt"/ny runde?

Endret av nenavs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen barn, men har nå et ivf-embryo i magen:) Skal på tidlig ul i morgen. Termin er ca 6.-9. august, alt ettersom jeg bruker norsk eller utenlandsk terminkalkulator. Får vel riktig dato i morgen.

Hvordan gikk det på ultralyden 💖?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har ingen barn, men har nå et ivf-embryo i magen:) Skal på tidlig ul i morgen. Termin er ca 6.-9. august, alt ettersom jeg bruker norsk eller utenlandsk terminkalkulator. Får vel riktig dato i morgen.

Hvordan gikk det på ultralyden 💖?

Det gikk ikke så bra. Han kunne ikke se noe annet enn fostervann. Han sa at det var litt tidlig, og at jeg har litt bakovervendt livmor, og det kunne gjøre det vanskeligere å finne noe. Så jeg skal tilbake 6. januar. Da er jeg 9+5, så hvis han ikke finner noe da, så er det over og ut. Er redd det er BO. Men orker ikke tenke så mye på det. Jeg slapper mer av nå. Tenker ikke egentlig at jeg er gravid, prøver bare å forholde meg rolig og avslappet. Jeg er jo dårlig, og har masse symptomer. Og det er ingenting jeg kan gjøre, så jeg får bare feire jul så godt jeg kan. Prøver å forberede meg på det verste, men håper naturligvis på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trasig :( men om du har litt bøyd livmor vet jeg at det kan være vanskelig å finne noe så tidlig . Så lenge du ikke blør og har symtomer vil jeg tro alt er som det skal:) hva er Bo?

Vi får bare håpe det beste 💖sender deg en klem jeg , dette må være veldig vanskelig 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her jeg også, og hijacker tråden for å si hei på dere! :) 

 

Testen viste positiv på julaften, etter å ha gått en uke over antatt mensstart. Hu hei hvor det går! :D

Litt tidlig å håpe på altfor mye enda, vet jeg, men klarer ikke la være. SÅ GLAD! 

Overhodet ikke planlagt svangerskap, og har nettopp shippet eksen tilbake til Portugal, så helt ideelt er det jo ikke, men vi får gjøre det beste ut av det, Spira og jeg. <3 Uansett om det var litt kronglete omstendigheter, så er den lille hjertelig velkommen, og jeg gleder meg allerede. :) 

 

Ellers er Happycat en østlandsfrøken på 25 år, crazy catlady, studine og førstegangsmamma (satser vi på!!) 

 

Spira og jeg ønsker dere alle en videre lykkelig romjulstid! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hilser her inne og jeg :) jeg er 9 uker idag, og har første kontroll hos jordmor om 4 dager :) tidlig ultralyd 3 februar, da er jeg 13 + 1 :) alt etter ulike kalkulatorer, så har jeg visst termin en plass mellom 10 og 13 august 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elibjo, lykke til på UL i morgen!!

 

 

 

 

Jeg har ingen barn, men har nå et ivf-embryo i magen:) Skal på tidlig ul i morgen. Termin er ca 6.-9. august, alt ettersom jeg bruker norsk eller utenlandsk terminkalkulator. Får vel riktig dato i morgen.

Hvordan gikk det på ultralyden ?

Det gikk ikke så bra. Han kunne ikke se noe annet enn fostervann. Han sa at det var litt tidlig, og at jeg har litt bakovervendt livmor, og det kunne gjøre det vanskeligere å finne noe. Så jeg skal tilbake 6. januar. Da er jeg 9+5, så hvis han ikke finner noe da, så er det over og ut. Er redd det er BO. Men orker ikke tenke så mye på det. Jeg slapper mer av nå. Tenker ikke egentlig at jeg er gravid, prøver bare å forholde meg rolig og avslappet. Jeg er jo dårlig, og har masse symptomer. Og det er ingenting jeg kan gjøre, så jeg får bare feire jul så godt jeg kan. Prøver å forberede meg på det verste, men håper naturligvis på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elibjo, lykke til på UL i morgen!!

 

 

 

 

 

Jeg har ingen barn, men har nå et ivf-embryo i magen:) Skal på tidlig ul i morgen. Termin er ca 6.-9. august, alt ettersom jeg bruker norsk eller utenlandsk terminkalkulator. Får vel riktig dato i morgen.

Hvordan gikk det på ultralyden ?
Det gikk ikke så bra. Han kunne ikke se noe annet enn fostervann. Han sa at det var litt tidlig, og at jeg har litt bakovervendt livmor, og det kunne gjøre det vanskeligere å finne noe. Så jeg skal tilbake 6. januar. Da er jeg 9+5, så hvis han ikke finner noe da, så er det over og ut. Er redd det er BO. Men orker ikke tenke så mye på det. Jeg slapper mer av nå. Tenker ikke egentlig at jeg er gravid, prøver bare å forholde meg rolig og avslappet. Jeg er jo dårlig, og har masse symptomer. Og det er ingenting jeg kan gjøre, så jeg får bare feire jul så godt jeg kan. Prøver å forberede meg på det verste, men håper naturligvis på det beste.

Tusen takk! ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Elibjo, lykke til på UL i morgen!!

 

 

Jeg har ingen barn, men har nå et ivf-embryo i magen:) Skal på tidlig ul i morgen. Termin er ca 6.-9. august, alt ettersom jeg bruker norsk eller utenlandsk terminkalkulator. Får vel riktig dato i morgen.

Hvordan gikk det på ultralyden ?
Det gikk ikke så bra. Han kunne ikke se noe annet enn fostervann. Han sa at det var litt tidlig, og at jeg har litt bakovervendt livmor, og det kunne gjøre det vanskeligere å finne noe. Så jeg skal tilbake 6. januar. Da er jeg 9+5, så hvis han ikke finner noe da, så er det over og ut. Er redd det er BO. Men orker ikke tenke så mye på det. Jeg slapper mer av nå. Tenker ikke egentlig at jeg er gravid, prøver bare å forholde meg rolig og avslappet. Jeg er jo dårlig, og har masse symptomer. Og det er ingenting jeg kan gjøre, så jeg får bare feire jul så godt jeg kan. Prøver å forberede meg på det verste, men håper naturligvis på det beste.

Tusen takk! ♡

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...