sug lut Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 og det er en ordre. verden er helt glassert og livsfarlig.
Anne-B. Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Jeg adlyder ordre, jeg. Kjøpte et ordentlig sett på skobutikken, angrer ikke på det. Åssen går det? Jeg hadde en invalidiseringen-nær-opplevelse. Sklei fra første trinn på trappa ute og tenkte at nå kom jeg til å slå meg halvt ihjel. Rakk heldigvis å ta meg for -jeg må ha en helsikes så god reaksjonsevne- og ble hengende å dingle nederst i trappa som en annen hengekøye. Slapp unna med skrubbsår på ene tommelen. Kumme ha blitt stygt.
sug lut Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2013 (endret) Ævve. Dritskummelt! Joa, det går. Vondt på steder som ikke har med arm å gjøre siden all belastning blir skeiv og nakke og rygg er skutt og den eneste måten å sitte på som ikke gjør armen til knasende beinbiter gjør resten av kroppen forkrøpla. Og nett er en liten forbindelse ut av huset men det er også blæ fordi jeg sitter vondt. Men hei, alt kunne vært verre. Nå nettshopper jeg juka. *red*: Eller jula. Velg sjøl. Endret 13. desember 2013 av sug lut
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Meh, her regner det bare. Paraply, derimot...
amandine Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Her også klink is. Når 9 varmegrader og plaskregn blir kuldegrader over natten.. Det er deilig med sol, altså, men.. kjør forsiktig. Og gå i veikanten der gresset er grønt. Siste er jeg litt bekymret for faktisk. Gresset ser ut til å spire. Hasselkrattene har rakler. Rosene knopp og selja gåsunger.. Hvordan går dette når det blir kaldt, da? For det blir vel det?
Aliniane Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 Brodder er gull verdt! Mannen hadde funnet frem mine og lagt dem foran ytterdøra da han gikk i dag, så jeg kunne ikke unngå å ta hintet. Ja til brodder - nei til bruddskader! Mamma derimot nekter å bruke de hun fikk av meg i fjor, fordi det bare er "gamle damer" som bruker det...
frk Nilsen Skrevet 13. desember 2013 #7 Skrevet 13. desember 2013 og det er en ordre. verden er helt glassert og livsfarlig. Gikk fra St.hanshaugen og til Bogstadveien i dag, like før lårhalsen røyk opptil flere ganger på min ferd. Men mangel på brodder ble glemt da jeg sto på HAY og drømte meg bort....
Musemorbr / Skrevet 13. desember 2013 #8 Skrevet 13. desember 2013 Skal, skal ikke... æh.. pokker heller, jeg Må gni det inn, så lenge det varer. Ingen glattis i sikte. Her har vi fått mengder av puddersnø, så det som var grønn hage for litt siden, er nå winter wonderland. Det er vakkert og det er julete , og jeg nyter synet mens jeg kan. Mannen min har pynta busken i hagen med lys og julekuler, og snøen har lagt seg på den der ufattelig juleaktige henge i greinene-måten som oppstår nå og da hvis man er heldig. Og brodder trenger jeg ikke. Jeg har privatsjåfør jeg. Alltid en bil nedenfor trappa når jeg ønsker det. Jepp. Skryte, skryte.
sug lut Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2013 Skal, skal ikke... æh.. pokker heller, jeg Må gni det inn, så lenge det varer. Ingen glattis i sikte. Her har vi fått mengder av puddersnø, så det som var grønn hage for litt siden, er nå winter wonderland. Det er vakkert og det er julete , og jeg nyter synet mens jeg kan. Mannen min har pynta busken i hagen med lys og julekuler, og snøen har lagt seg på den der ufattelig juleaktige henge i greinene-måten som oppstår nå og da hvis man er heldig. Og brodder trenger jeg ikke. Jeg har privatsjåfør jeg. Alltid en bil nedenfor trappa når jeg ønsker det. Jepp. Skryte, skryte. skyte, skyte.
Musemorbr / Skrevet 13. desember 2013 #10 Skrevet 13. desember 2013 Skal, skal ikke... æh.. pokker heller, jeg Må gni det inn, så lenge det varer. Ingen glattis i sikte. Her har vi fått mengder av puddersnø, så det som var grønn hage for litt siden, er nå winter wonderland. Det er vakkert og det er julete , og jeg nyter synet mens jeg kan. Mannen min har pynta busken i hagen med lys og julekuler, og snøen har lagt seg på den der ufattelig juleaktige henge i greinene-måten som oppstår nå og da hvis man er heldig. Og brodder trenger jeg ikke. Jeg har privatsjåfør jeg. Alltid en bil nedenfor trappa når jeg ønsker det. Jepp. Skryte, skryte. skyte, skyte. Med snøball da? Å nei, vent.. de er det bare jeg som har og ikke du.
frk Nilsen Skrevet 13. desember 2013 #11 Skrevet 13. desember 2013 Skal, skal ikke... æh.. pokker heller, jeg Må gni det inn, så lenge det varer. Ingen glattis i sikte. Her har vi fått mengder av puddersnø, så det som var grønn hage for litt siden, er nå winter wonderland. Det er vakkert og det er julete , og jeg nyter synet mens jeg kan. Mannen min har pynta busken i hagen med lys og julekuler, og snøen har lagt seg på den der ufattelig juleaktige henge i greinene-måten som oppstår nå og da hvis man er heldig. Og brodder trenger jeg ikke. Jeg har privatsjåfør jeg. Alltid en bil nedenfor trappa når jeg ønsker det. Jepp. Skryte, skryte. skyte, skyte. Med snøball da? Å nei, vent.. de er det bare jeg som har og ikke du. ....nå er du i det frekkeste laget musemor
Musemorbr / Skrevet 13. desember 2013 #12 Skrevet 13. desember 2013 Skal, skal ikke... æh.. pokker heller, jeg Må gni det inn, så lenge det varer. Ingen glattis i sikte. Her har vi fått mengder av puddersnø, så det som var grønn hage for litt siden, er nå winter wonderland. Det er vakkert og det er julete , og jeg nyter synet mens jeg kan. Mannen min har pynta busken i hagen med lys og julekuler, og snøen har lagt seg på den der ufattelig juleaktige henge i greinene-måten som oppstår nå og da hvis man er heldig. Og brodder trenger jeg ikke. Jeg har privatsjåfør jeg. Alltid en bil nedenfor trappa når jeg ønsker det. Jepp. Skryte, skryte. skyte, skyte.Med snøball da? Å nei, vent.. de er det bare jeg som har og ikke du. ....nå er du i det frekkeste laget musemor Ja, jeg vet jo det. Men må bare. Mandag kommer regnet, og etterpå blir det frost.
frk Nilsen Skrevet 13. desember 2013 #13 Skrevet 13. desember 2013 Skal, skal ikke... æh.. pokker heller, jeg Må gni det inn, så lenge det varer. Ingen glattis i sikte. Her har vi fått mengder av puddersnø, så det som var grønn hage for litt siden, er nå winter wonderland. Det er vakkert og det er julete , og jeg nyter synet mens jeg kan. Mannen min har pynta busken i hagen med lys og julekuler, og snøen har lagt seg på den der ufattelig juleaktige henge i greinene-måten som oppstår nå og da hvis man er heldig. Og brodder trenger jeg ikke. Jeg har privatsjåfør jeg. Alltid en bil nedenfor trappa når jeg ønsker det. Jepp. Skryte, skryte. skyte, skyte.Med snøball da? Å nei, vent.. de er det bare jeg som har og ikke du. ....nå er du i det frekkeste laget musemor Ja, jeg vet jo det. Men må bare. Mandag kommer regnet, og etterpå blir det frost. Pass på lårhalsen sier jeg bare
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 13. desember 2013 #14 Skrevet 13. desember 2013 Fikk brodder av svigerfar (!) da jeg venta sistemann. Svigerfar er godheten sjøl. Litt kjipt var det jo at han hadde gravd fram et par uåpnede fra sitt eget skap så de var av gamlevarianten med remmer. Jeg så jo ut som en 90-åring, men her var det jo virkelig tanken som betydde noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå