Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Jeg sluttet på pilla for noen mnd siden og fikk en hel haug med kviser etter dette. Gikk til hudpleier som renset og klemte ut kvisene og etter det har de egentlig blitt verre. Var kanskje dumt å få de klemt ut? Men det var en del av en "pakke" jeg kjøpte så trodde dette skulle være bra. Bruke gode produkter beregnet på min hud, men ser ingen bedring. Er så lei av å være et "kvisetryne" Hva kan hjelpe?? Kosmetisk behandling på en klinikk eller finnes det andre steder jeg kan få hjelp? Anonymous poster hash: b9e8c...f4a
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Er det virkelig ille, kan jeg anbefale en tur til fastlege for å få resept på Tetrasyclin. Det er en antibiotika som skal tas over tid. Bedring tar ofte 2-6 uker, men ofte er resultatet enestående. Har brukt selv, og til og med hudormer og andre hudproblemer forsvant helt. Anonymous poster hash: 661fa...e69
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Er det virkelig ille, kan jeg anbefale en tur til fastlege for å få resept på Tetrasyclin. Det er en antibiotika som skal tas over tid. Bedring tar ofte 2-6 uker, men ofte er resultatet enestående. Har brukt selv, og til og med hudormer og andre hudproblemer forsvant helt. Anonymous poster hash: 661fa...e69 Usikker på hva som betegnes som ille, men har vel rundt 15-20 kviser. De er røde, hissige og smertefulle. Noen store og noen noe mindre. Kanskje jeg burde ta en tur til fastlegen da. Takk for tips H.I Anonymous poster hash: b9e8c...f4a
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 Er det virkelig ille, kan jeg anbefale en tur til fastlege for å få resept på Tetrasyclin. Det er en antibiotika som skal tas over tid. Bedring tar ofte 2-6 uker, men ofte er resultatet enestående. Har brukt selv, og til og med hudormer og andre hudproblemer forsvant helt. Anonymous poster hash: 661fa...e69 Usikker på hva som betegnes som ille, men har vel rundt 15-20 kviser. De er røde, hissige og smertefulle. Noen store og noen noe mindre. Kanskje jeg burde ta en tur til fastlegen da. Takk for tips H.I Anonymous poster hash: b9e8c...f4a Bare hyggelig. Håper din fastlege gir deg dette. Det er også diverse krener på resept som ofte er førstevalget, men tetrasyclinen er den absolutt beste. Lykke til Anonymous poster hash: 661fa...e69
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 Kjøp et Acneskjerf. De er veldig populære. Anonymous poster hash: 51930...0b7
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 Jeg har prøvd mye forskjellig. Det som funket for meg var produkter fra hudpleieserien til Linda Johansen. Samme med venninen min (kan jo være tilfeldig men) Har den hudpleieserien som heter step 1, 2, 3 osv. Kan jo være verdt å sjekke ut kanskje? Anonymous poster hash: f9d35...4b0
Gjest thricane Skrevet 13. desember 2013 #7 Skrevet 13. desember 2013 Dra til legen, der kan du få div hudpleieprodukter. Jeg bruker epiduo sammen med en rens og dagkrem som er helt parfymrfri (kjøp på apoteket). Du trenger ikke dyre produkter, de kan faktisk gjøre det verre. Skrubb huden med jevne mellomrom slik at du får vekk tørr hud og døde hudceller. Ikke klem ut kvisene med mindre du vet du får ut "proppen". Da klemmer du lett med mykt bomull/papir, må du klemme hardt så la være, da kan du risikere å dytte proppen inn og gjøre kvisen mye mer irritert.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #8 Skrevet 13. desember 2013 Dra til legen, der kan du få div hudpleieprodukter. Jeg bruker epiduo sammen med en rens og dagkrem som er helt parfymrfri (kjøp på apoteket). Du trenger ikke dyre produkter, de kan faktisk gjøre det verre. Skrubb huden med jevne mellomrom slik at du får vekk tørr hud og døde hudceller. Ikke klem ut kvisene med mindre du vet du får ut "proppen". Da klemmer du lett med mykt bomull/papir, må du klemme hardt så la være, da kan du risikere å dytte proppen inn og gjøre kvisen mye mer irritert. Hae bestilt time hos fastlegen nå jeg har aldri klemt ut kviser. Hat egentlig aldri slitt med kviser før nå. Men har gått til hudpleier å hun klemt ut alle kvisene mine. Desverre ble det mye verre etter disse behandlingene. H.i Anonymous poster hash: b9e8c...f4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå