Ugl@ ruger... Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 "Ivar" tok knekken på det bokstavelig talt. :-( Jeg kommer til å savne blomstringen, ligge like under det å høre biene summe mens jeg myser opp på små lette skyer på en blåblå himmel, lukta av de cerise rosa blomstene. Fine små røde fruktene, de fine høstfargene. Han ruska litt løst et gjerde også, men det er vesentlig lettere og kjappere å fikse et gjerde, et fint tre tar det årevis å få tilbake :-( 10 år...grrrr..,.
Himmel og hav Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Møkka-Ivar! Men hva kan du vente av et mannfolk som bare fyker forbi, egentlig?
Musemorbr / Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Å pyttsann. Det er bare et tre. Det nye treet kommet til å være plantet (podet?) det året minstebarnet deres ble født. Tenk på den symbolikken du. Om bare et kort øyeblikk ligger du og en tiåring og snuser blomsterduft under treet, mens du tenker på hvor fort det har gått.
LilleBjella Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 Jeg skjønner ingenting. Vi hadde ekstremværet Hilde i november. Og Ivar nå. Hvor kom Bodil inn i bildet??? (altså i forhold til alfabetisk rekkefølge og annen hver gutte- og jentenavn)......
sug lut Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 Jeg skjønner ingenting. Vi hadde ekstremværet Hilde i november. Og Ivar nå. Hvor kom Bodil inn i bildet??? (altså i forhold til alfabetisk rekkefølge og annen hver gutte- og jentenavn)...... Bodil er ei umoralsk tøyte som tok seg til rette. Sikkert dibber.
Ugl@ ruger... Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2013 Å pyttsann. Det er bare et tre. Det nye treet kommet til å være plantet (podet?) det året minstebarnet deres ble født. Tenk på den symbolikken du. Om bare et kort øyeblikk ligger du og en tiåring og snuser blomsterduft under treet, mens du tenker på hvor fort det har gått. Ja, tiden flyr, i hvertfall så lenge man IKKE er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå